Gå til innhold

Stor Xbox Live-oppdatering (X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
selv om avatarene ser litt barnslige ut, vill det skape ett litt mer personlig forhold til folk på vennelisten din, siden man kan see hvordan de ser ut, du får også et litt mentalt bilde når du spiller sammen med de.

 

jeg synes også 360 sin versjon funbker bedre, fordi det er mer inegrert og lettere enn home.

 

jeg tror 360 versjonen kommer til å bli mye mer brukt enn Home.

Så bildet folk hadde lastet opp med xbox kameraet var ikke "personlig" nok?

Tror ikke det blir særlig mer personlig/nært av de avatarene.

 

ingen av mine 80 stk på vennelista har dette "personlig bildet"

regner ikke med at dere skal skjønne hvorfor jeg mener det er mer personlig,

det er en ganske phsykologisk tankegang bak det.

noe du visualiserer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
selv om avatarene ser litt barnslige ut, vill det skape ett litt mer personlig forhold til folk på vennelisten din, siden man kan see hvordan de ser ut, du får også et litt mentalt bilde når du spiller sammen med de.

 

jeg synes også 360 sin versjon funbker bedre, fordi det er mer inegrert og lettere enn home.

 

jeg tror 360 versjonen kommer til å bli mye mer brukt enn Home.

Så bildet folk hadde lastet opp med xbox kameraet var ikke "personlig" nok?

Tror ikke det blir særlig mer personlig/nært av de avatarene.

 

ingen av mine 80 stk på vennelista har dette "personlig bildet"

regner ikke med at dere skal skjønne hvorfor jeg mener det er mer personlig,

det er en ganske phsykologisk tankegang bak det.

noe du visualiserer.

Joda, jeg forstår hva du mener, men jeg tror ikke du har helt rett. Altså, jeg tror eldre spillere kommer til å irritere seg mer over det, mer enn yngre (som kanskje lettere "omfavner" avatarene. (Helt ærlig, de ser barnslige ut.)).

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Personlig likte jeg PS3 Home bedre hvor man har mer realistiske mennesker. Jeg er enig med flertallet om at det ble litt for Wii Mii preg over dette.

Der er jeg ikke helt enig. Home virker som en barriere/"sirrup" du "må" igjennom for å komme til det man vil ha, nemlig spillene.

Mens i xbox versjonen virker det mer som de (avatarene) bare er der på de forskjellige menyene.

 

Men missforstå meg rett, de ser idiotiske ut, og det er ingen grunn til å ha dem med. Alt virker fint uten. Hva er det liksom de skal kunne bidra med som "spillerne har vert ute etter så lenge" at MS vil "gi dem til oss"? (etter min mening)

Det gjenstår å se hvordan Home blir i praktisk bruk :)

Lenke til kommentar

Dette kan bli bra, sålenge det er raskere enn det vi har i dag. Er ikkje heilt fan av Mii`ene på Wii,og ser på det som noe tull. Pr. i dag er eg like skeptisk til disse avatarene. Og som Lakus var inne på, dersom disse skal poppe frem som små løkhoder hver gang det logger noen på..vel det kan fort bli folksomt og kaotisk på skjermen :roll: Regner med man kan gjøre mange endringer sjøl. Bedre med ein tekstbasert oversikt enn allt det tjoheie`t det blir no.

Lenke til kommentar

De avatarene er sikkert en ide for Microsoft å tjene penger. Kommer sikkert til å komme klespakker som man kan betale for. Men uansett, det er jo fett da! Hvis ikke det bare kommer kjedelige t-shirts i forskjellige farger da. Men hvis det kommer mye forskjellig, som t-shirts med logo til spill, bukser som er identiske som personer i spill bruker(feks bukse som Niko Bellic bruker i GTA IV), og kanskje Darth Vader masker osv. Så kan vi lage oss noen morsome avatarer ^^ Spesielt kult hvis man får utstyr til avataren om man gjør noe vanskelig i et spill, som de draktene man får i Halo 3 :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...