Gå til innhold

Stor Xbox Live-oppdatering (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligheten å laste/installere spillene inn på HDD slik som PS3 gjør virker meget bra at de implementerer. Regner med at det er like enkelt å oppgrader HDD på Xbox360.

 

Dette gjorde boksen mer interesant for meg. Veldig synd at multimedia innholdet som leie av film osv ikke er tilgjengelig for Norge, da hadde jeg kjøpt konsollen med en gang.

 

Får man 7.1 DTS på Xbox360?

Lenke til kommentar

Det som jeg synes redder hele denne updaten er at temaene til det ser mye bedre ut enn de som er nå.

Også de temaene du bruker nå vil bli bært over til det nye dashbordet.

 

 

xlive1.jpg

xlive2.jpg

xlive3.jpg

 

 

Ser mye bedre ut enn det nåværende spør du meg.

Men jeg har bare hørt at alle vennene dine dukker opp i tilfeldig rekkefølge på skjermen når du er inne på "Community" delen av menyene. Ingen friends list? Katastrofe isåfall.

 

Avatarene skal visstnok også kunne bli kledd ut i spesielle klær som utviklere av spill selv kan lage som "rewards" til de som runner spilelt på vanskligste grad osv. Se for deg at du kan få en Gears of War rustning istedenfor en vanlig jakke. Det hadde vært konge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Mislykket ansiktsløftning synes nå jeg.

 

Nåværende dashboardet er jo nice :\

 

vent til du har prøvd det, så kan du si hva du synes...

er skeptisk selv, men tror det faktisk kan bli ganske bra, er altid åpen for nye ting

Lenke til kommentar

xlive1.jpg

xlive2.jpg

xlive3.jpg

 

Når jeg ser på de bildene der, og tenker over det, så blir det mye bedre med det nye utseendet. Med det utseendet vi har i dag, blir det veldig rotete å ha temaer med bilder, fordi det er ting som dekker hele skjermen, masse tekst osv. Men med det nye utseendet, er alt mye mer ryddig, så jeg tror det blir bra jeg :)

Lenke til kommentar
Personlig likte jeg PS3 Home bedre hvor man har mer realistiske mennesker. Jeg er enig med flertallet om at det ble litt for Wii Mii preg over dette.

Der er jeg ikke helt enig. Home virker som en barriere/"sirrup" du "må" igjennom for å komme til det man vil ha, nemlig spillene.

Mens i xbox versjonen virker det mer som de (avatarene) bare er der på de forskjellige menyene.

 

Men missforstå meg rett, de ser idiotiske ut, og det er ingen grunn til å ha dem med. Alt virker fint uten. Hva er det liksom de skal kunne bidra med som "spillerne har vert ute etter så lenge" at MS vil "gi dem til oss"? (etter min mening)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

selv om avatarene ser litt barnslige ut, vill det skape ett litt mer personlig forhold til folk på vennelisten din, siden man kan see hvordan de ser ut, du får også et litt mentalt bilde når du spiller sammen med de.

 

jeg synes også 360 sin versjon funbker bedre, fordi det er mer inegrert og lettere enn home.

 

jeg tror 360 versjonen kommer til å bli mye mer brukt enn Home.

Lenke til kommentar
selv om avatarene ser litt barnslige ut, vill det skape ett litt mer personlig forhold til folk på vennelisten din, siden man kan see hvordan de ser ut, du får også et litt mentalt bilde når du spiller sammen med de.

 

jeg synes også 360 sin versjon funbker bedre, fordi det er mer inegrert og lettere enn home.

 

jeg tror 360 versjonen kommer til å bli mye mer brukt enn Home.

Så bildet folk hadde lastet opp med xbox kameraet var ikke "personlig" nok?

Tror ikke det blir særlig mer personlig/nært av de avatarene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...