Gå til innhold

Microsofts E3-konferanse, diskuter


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktisk en veldig god måte å presse penger ut av folk. Overprisede harddisker :p

 

Der har sony gjort det bra for oss forbrukere med vanlig 2,5 tommer :) 320 GB for samme pris som dere for 20GB-en for

 

Og MS har gjort det enda bedre fordi jeg ikke trenger harddisk i det hele tatt for mitt bruk.

Ikke for mitt bruk :)

 

Krever heller ikke harddisk på PS3 mer enn på 360. Du må innstallere visse spill, men det kan slettes på spill du ikke spiller lenger og du kan legge inn MANGE spill på 40/60GB

 

Kan jeg kjøpe en PS3 uten harddisk for rimeligere pris? Nei.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis hva du liker og ikke liker Toman85 som er poenget til TCi tror jeg, det er hva titlene betyr for PC plattformen uavhengig om hva han synes om dem.

 

Jeg er f. eks ikke begeistret for Starcraft men jeg vet det kommer til å selge mye så som Pc-gamer er jeg glad det er annonsert.

 

Om konferansen så er det ikke noe nytt her som lokker meg til ett konsoll enda, selv om RE 5 ser spennende ut.

 

Kanskje Sony kan få meg på bedre tanker.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Si dem spillene da TCi

Diablo III møkk, StarCraft II er møkklei strategi, Crysis Warhead, krever minst 4000kr pc

Så nei ingen spill frister meg i det hele tatt

Denne pressekonferansen fokuserte mest på 360 iforhold til ifjor ;)

Seriøst, hvor overbrukt klagingen over at du må kjøpe en dyr PC for å spillet Crysis er. Og hvilket argument skal det liksom være? Det er spillene som teller. Og om du ikke liker spillene, betyr det ikke at de kan ses bort i fra.

 

PC har veldig mye å se fram til. Mange er multiplattform, så jeg ser ikke poenget med å liste dem opp her. Og dessuten er ikke det hva denne tråden handler om.

Lenke til kommentar
Det tar tid å komprimere og konvertere til alle filformatene. Tror nok ikke det går spesielt raskere der heller. Tipper vi får noen i løpet av en times tid, tidligst.

 

Det er sant, jeg så bare ca 30 min av konferansen fra kl halv 8 til 8. Hvor lenge holdt den på? Om det var 1 time og 30 min så skjønner jeg at det kan ta tid xD Håper noen kan linke da om de finner full hd :)

Lenke til kommentar

Dere som ikke fikk sett Microsoft konferansen gå til http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#

De sender masse fra e3 de neste dagene og du kan spole fram og tilbake som du vil for å se hele konferansen fra starten. :)

 

En annen fyr som streamer fra den amerikanske kanalen G4 er http://www.justin.tv/monkeyman1988

Sjekk G4 Program for å se når de skal sende neste E3 sending som du kan se på Monkeyman sin justintv side.

Husk å konverter tiden til norsk tid.

 

Et forslag er å laste ned Qlock Free å installere det, da kan du lage egne klokker som vises på skrivebordet ditt.

 

Jeg har 3 forskjellig klokker:

1.Norway,Oslo,

2.Los angeles,CA (Som er hvor E3 blir holdt) og

3.Dallas,TX(som viser riktig klokkeslett som er på G4).

 

Så Se på Los angeles klokka for å vite når IGN begynner streaming og sjekk Dallas klokka for å se når Monkeyman begynner å streame fra G4 kanalen. (Når G4 ikke viser E3 så driver han med masse annet rart btw så det er bare å se på klokkene å vente.)

 

Håper dette hjelper noen :thumbup:

 

Edit: Hvis noen har problemer med Qlock eller lurer på noe annet så bare spør.

Dette er eneste måten du får sett mest live streaming fra E3 på hele nettet så ikke vits å lete noe mer nå, tror meg. Gamespot og noen av de andre sidene bare lagger og har dårlig kvalitet.

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar
Kan jeg kjøpe en PS3 uten harddisk for rimeligere pris? Nei.

 

 

50.- i forskjell. Hadde ikke vært mye vits i.

 

?

 

Tror du harddisk koster bare 50kr for Sony tar du rimelig feil.

 

Hadde man ikke trengt harddisk i maskinen kunne de solgt den for 500-1000kr mindre. Noe MS gjør enda de gir med 256mb minnekort.

Endret av tannpirka
Lenke til kommentar
Kan jeg kjøpe en PS3 uten harddisk for rimeligere pris? Nei.

 

 

50.- i forskjell. Hadde ikke vært mye vits i.

 

?

 

Tror du harddisk koster bare 50kr for Sony tar du rimelig feil.

 

Hadde man ikke trengt harddisk i maskinen kunne de solgt den for 500-1000kr mindre. Noe MS gjør enda de gir med 256mb minnekort.

 

Tja det er ikke langt fra 50 kr.. maks 80 kr. Tydelig at du ikke har peiling i det hele og det store her.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
MS kommer til å tjene en formue på harddiskbytter på grunn av dette. Hvor mange kommer ikke til å kopiere spillene sine over til harddisken for å slippe jetmotoren? Og hvor mange dvd9 (7gb) plater får man plass på 20 GB disken deres? 2 spill :p på 60 gb 6-7 spill. Grei måte å få tømt ms sine lager på overprisete harddisker.

 

Du må da være en av de største fanboy'ene her inne?

Hver gang du kommer med noe er det altid negativt rettet mot Xbox, bare pakket inn på en "uskyldig" liten måte med en smiley.

På tide for meg å teste ut denne ignore funksjonen.

 

 

MS har fått pes for støyete DVD drev, noe de fortjener.

Nå har de gjort noe med det, orker du ikke støyet så kopier over hele spillet, enkelt og greit!

 

Jeg regner med du er blandt de som ikke ser noe problem med PS3's installasjoner?

"Det er jo bare 10 min + 5Gb og data kan slettes etter du er ferdig med spillet"

Men nå er det liksom ille at 360 kan legge inn kun 2stk spill på HDD?

Jaja, du får iallefall valget om du vil legge inn noe på 360's overprisete HDD.

</smiley>

Lenke til kommentar
Dere som ikke fikk sett Microsoft konferansen gå til http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#

De sender masse fra e3 de neste dagene og du kan spole fram og tilbake som du vil for å se hele konferansen fra starten. :)

 

En annen fyr som streamer fra den amerikanske kanalen G4 er http://www.justin.tv/monkeyman1988

Sjekk G4 Program for å se når de skal sende neste E3 sending som du kan se på Monkeyman sin justintv side.

Husk å konverter tiden til norsk tid.

 

Et forslag er å laste ned Qlock Free å installere det, da kan du lage egne klokker som vises på skrivebordet ditt.

 

Jeg har 3 forskjellig klokker:

1.Norway,Oslo,

2.Los angeles,CA (Som er hvor E3 blir holdt) og

3.Dallas,TX(som viser riktig klokkeslett som er på G4).

 

Så Se på Los angeles klokka for å vite når IGN begynner streaming og sjekk Dallas klokka for å se når Monkeyman begynner å streame fra G4 kanalen. (Når G4 ikke viser E3 så driver han med masse annet rart btw så det er bare å se på klokkene å vente.)

 

Håper dette hjelper noen :thumbup:

 

Edit: Hvis noen har problemer med Qlock eller lurer på noe annet så bare spør.

Dette er eneste måten du får sett mest live streaming fra E3 på hele nettet så ikke vits å lete noe mer nå, tror meg. Gamespot og noen av de andre sidene bare lagger og har dårlig kvalitet.

 

 

Takker for masse tiltak, men jeg så på ign sin og jeg synes vinduet var litt lite. Venter på HD fra gt eller andre:)

Lenke til kommentar
MS kommer til å tjene en formue på harddiskbytter på grunn av dette. Hvor mange kommer ikke til å kopiere spillene sine over til harddisken for å slippe jetmotoren? Og hvor mange dvd9 (7gb) plater får man plass på 20 GB disken deres? 2 spill :p på 60 gb 6-7 spill. Grei måte å få tømt ms sine lager på overprisete harddisker.

 

Du må da være en av de største fanboy'ene her inne?

Hver gang du kommer med noe er det altid negativt rettet mot Xbox, bare pakket inn på en "uskyldig" liten måte med en smiley.

På tide for meg å teste ut denne ignore funksjonen.

 

 

MS har fått pes for støyete DVD drev, noe de fortjener.

Nå har de gjort noe med det, orker du ikke støyet så kopier over hele spillet, enkelt og greit!

 

Jeg regner med du er blandt de som ikke ser noe problem med PS3's installasjoner?

"Det er jo bare 10 min + 5Gb og data kan slettes etter du er ferdig med spillet"

Men nå er det liksom ille at 360 kan legge inn kun 2stk spill på HDD?

Jaja, du får iallefall valget om du vil legge inn noe på 360's overprisete HDD.

</smiley>

 

Ja det er sant.

 

Den største? Er det sant!! YES! Du om det.

 

Nei jeg synes faktisk den funksjonen er meget positivt for xbox 360 og eierene. Ikke negativt på noen måter. Men synes det er litt morsomt hvordan MS lager ett mye større marked for oppgraderingsharddisken deres, som helt ærlig talt er så sinnsykt overpriset at det er en skam. Hva i all verden er fanboy med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...