Gå til innhold

Anmeldelse: Echochrome (PSP)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har lyst å kjøpe det, men JESUS, jeg kommer til å klikke!

Samme her, liker sånne spill men blir skikkelig forbanna når jeg ikke får dem til

Skal selv kjøpe spillet, virket skikkelig kult!

Skrevet

300 kr for det der? Det ser ut som det er snekret sammen på en helg. Ikke at det er uengasjerende men det kan umulig ligge mye utvikling bak det strekfigurspillet.

Skrevet
300 kr for det der? Det ser ut som det er snekret sammen på en helg. Ikke at det er uengasjerende men det kan umulig ligge mye utvikling bak det strekfigurspillet.

Det er det samme som å si at logikk er enkelt å lage, mens grafikk er vanskelig. Det var en heller dårlig gjennomtenkt uttalelse til deg å være simen.

Skrevet (endret)

Man trenger ikkje å betale 300 kr for det. Man kan laste ned ein micro versjon på playstation store til 59 kr som er kompatibel med psp. Den vanlige ps3 versjonen koster 75kr.

Endret av mafiaman
Skrevet

Virker som et skikkelig morsomt og ikke minst originalt spillkonsept. Må uten tvil prøves, tenker jeg skal få tak i demoen først, kanskje det blir et kjøp av fullversjonen etterhvert. :)

Skrevet

Med mindre det er en form for trademark på navnet Escher, så burde tittelen heller ha vært Escherchrome eller noe i den duren.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...