Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen ting jeg stusser litt på er "Baksnakkingen" av russel. Jeg mener å huske at vampyrene har overnaturlig hørsel og at dette ble tatt opp i en episode. Er dette bare noe jeg innbiller meg eller?:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det stod i manus vel! D'oh!

Eller kanskje de bare hviska superlavt og så hørte vi det fra deres hørselsvinkel so to speak. Siden de har så god hørsel mener jeg.

Skrevet (endret)

Ohh nettopp kom over en egentlig kjip spoiler, men i tillegg ikke så kjip.

Stor spoiler assa..

Dennis O`Hare is set to return to the HBO hit next year, according to sources, but don't expect to see Russell too early in the year.

I tillegg bekreftes det at Alcide, Tommy, Jesus og Holly alle retunerer neste sesong.

http://uk.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b198525_true_blood_spoiler_alert_find_out_wholl.html

Endret av Empire of Maury
Skrevet (endret)

Stor spoiler assa..

Dennis O`Hare is set to return to the HBO hit next year, according to sources, but don't expect to see Russell too early in the year.

I tillegg bekreftes det at Alcide, Tommy, Jesus og Holly alle retunerer neste sesong.

http://uk.eonline.co..._out_wholl.html

Nice spoiler inni spoilern :cool:

Endret av Gyr0
Skrevet

Stor spoiler assa..

http://uk.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b198525_true_blood_spoiler_alert_find_out_wholl.html

Betyr ikke at han ikke møter "the true death" i sesong avsluttingen det. Godric f.eks døde i forrige sesong, men men vi har sett mer til han i ettertid, i flashbacks.

Skrevet

Bill er en pinglevampyr. Får jo juling av alle. Serien startet med at han måtte reddes av noen og slik har det fortsatt, enten det være seg eks eller yngre vampyr armert med spray :wee:

Skrevet

Episodene vises jo alltid på TV på Søndag i USA, så det skulle vel ikke være noe problem… :hmm:

Sant det da. Nei ikke vet jeg, men ser det var samme greiene i forrige sesong. 14 dagers ventetid før siste episoden.

Skrevet

En annen ting jeg stusser litt på er "Baksnakkingen" av russel. Jeg mener å huske at vampyrene har overnaturlig hørsel og at dette ble tatt opp i en episode. Er dette bare noe jeg innbiller meg eller?:p

Vampyrer har sikkert overnaturlig evne til å hviske lavt også :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...