Gå til innhold

fauske råner, vær beredt på å le til du skriker.


ecko

Anbefalte innlegg

Gode gud. Jeg nekter og tro at dette er seriøst, altså, ingen kan være så tilbakestående? FFS, se på fyren! Det ser ut som om han har downs! Han skulle vært henrettet, seriøst. Han fortjener ikke livets rett.

 

"vi e smartar enn di" <- Eh ja.

 

Han kjører en OPPHORA 240, og vi snakker fullstendig opphora og tror han er smartere enn snuten. Og måten han beskriver rånere på, omg. Jeg blir så dårlig!

 

Jeg elsker og kjøre bil, måtte det seg være i sentrum eller på landeveien, jeg liker og tukle med bilen, jeg liker og snakke om biler, jeg liker generelt sett det meste med biler. Og folk som han, gir folk som meg, dårlig rykte.

 

Ikke alle "rånere" er hjernedøde idioter, oppfostra og fora på vg lista topp 20, ubarbert, trygdet og besatt av å la ihvertfall 40% av byen høre hva han spiller.

 

Mange av oss kjører nyere biler, uten neonlys, alu-vinger, terninger, wunderbaum og kappa fjærer. Mange av oss er faktisk opptatt av og få bilen til og se bra ut, diskre med fortsatt tydelige forandringer er stikkordet. Senking, andre felger, detaljer som hvite blinklys, fjerning av emblemer, klare lykteglass osv. Hva anlegg angår så er krystallklar lyd stikkordet, ikke hvor høyt vi kan få det. (Har kompiser som driver med DB-drag i proffklassen, men for all del, la de holde på. Anlegget deres er ihvertfall bygd for en god grunn)

 

Sånn bare for og ha DET sagt. Anser meg selv som råner, men ikke på noen måte hjernedød. Og jeg HATER slike folk. Så det så :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gode gud. Jeg nekter og tro at dette er seriøst, altså, ingen kan være så tilbakestående? FFS, se på fyren! Det ser ut som om han har downs! Han skulle vært henrettet, seriøst. Han fortjener ikke livets rett.

 

"vi e smartar enn di" <- Eh ja.

 

Han kjører en OPPHORA 240, og vi snakker fullstendig opphora og tror han er smartere enn snuten. Og måten han beskriver rånere på, omg. Jeg blir så dårlig!

 

Jeg elsker og kjøre bil, måtte det seg være i sentrum eller på landeveien, jeg liker og tukle med bilen, jeg liker og snakke om biler, jeg liker generelt sett det meste med biler. Og folk som han, gir folk som meg, dårlig rykte.

 

Ikke alle "rånere" er hjernedøde idioter, oppfostra og fora på vg lista topp 20, ubarbert, trygdet og besatt av å la ihvertfall 40% av byen høre hva han spiller.

 

Mange av oss kjører nyere biler, uten neonlys, alu-vinger, terninger, wunderbaum og kappa fjærer. Mange av oss er faktisk opptatt av og få bilen til og se bra ut, diskre med fortsatt tydelige forandringer er stikkordet. Senking, andre felger, detaljer som hvite blinklys, fjerning av emblemer, klare lykteglass osv. Hva anlegg angår så er krystallklar lyd stikkordet, ikke hvor høyt vi kan få det. (Har kompiser som driver med DB-drag i proffklassen, men for all del, la de holde på. Anlegget deres er ihvertfall bygd for en god grunn)

 

Sånn bare for og ha DET sagt. Anser meg selv som råner, men ikke på noen måte hjernedød. Og jeg HATER slike folk. Så det så :p

 

Amen!

Lenke til kommentar
Gode gud. Jeg nekter og tro at dette er seriøst, altså, ingen kan være så tilbakestående? FFS, se på fyren! Det ser ut som om han har downs! Han skulle vært henrettet, seriøst. Han fortjener ikke livets rett.

Jeg forstår at dette kun er en talemåte og at du virkelig ikke mener det du skriver, men geez.... Fyren oppfører seg som en idiot og har nok et par uoppdagede diagnoser liggende på lur, allikevel trenger du da ikke ty til så sterkt skyts når du skal kritisere ham. Hvis han ikke har nok hjernekapasitet til å kunne se seg selv i et nogenlunde objektivt lys er han jo så og si dømt til å oppføre seg som han gjør, når han har vokst opp under gal påvirkning.

Lenke til kommentar
Noe som imponerer meg er at den idioten faktisk har klart å ta lappen. :ph34r:

Du skulle bare visst hvor mange år han brukte på det...

 

Det feiler ham ingen ting så vidt jeg vet. Jeg gikk i samme klasse på ungdomsskolen som han for mange år siden, og det er bare slik han er. Fyren er, ikke overraskende, en legende på min hjemplass.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Støy, forurensing, sperring av åpne gater, fare for andre biler og andre myke trafikanter osv.

 

En som råner er som regel ikke enn fare for andre biler og trafikkanter, faktisk vil jeg påstå at mange av de som har bil som hobby er en god del bedre til å kjøre enn de som bruker bilen kun til og fra jobb i løpet av dagen, men selvfølgelig er det unntak her også som i alt annet!

 

Sperring av åpne gater? Har da aldri sett noen rånere har sperret av noen gater, de bruker litt parkeringsplass, men de er som regel tomme på kveldene uansett

 

Det forurenser og støyer kanskje mere enn å gå, men for å sammenligne med feks fotball så vil jeg tro at rånerne både støyer og forurenser betraktelig mindre enn fotballen på verdensbasis

Lenke til kommentar

Verdensbasis? Hvorfor trekker du verden og hvilket grunnlag har du for å si det du sier.

 

Fotball spilles på fotballbaner og dermed ikke plage for noen andre. Fotball spilles ikke på veier der jeg og mange andre går og kjører hver dag, samtidig som man tuter og spiller høy musikk. Og jeg er veldig nyskjerrig på hvordan bilkjøring er er miljøvennlig enn fotball, venter spent på svaret ditt ;)

Lenke til kommentar
Noe som imponerer meg er at den idioten faktisk har klart å ta lappen. :ph34r:

Du skulle bare visst hvor mange år han brukte på det...

 

Det feiler ham ingen ting så vidt jeg vet. Jeg gikk i samme klasse på ungdomsskolen som han for mange år siden, og det er bare slik han er. Fyren er, ikke overraskende, en legende på min hjemplass.

 

 

er du fra steigen?

 

legende som i? en man ser opp til eller ler seg skakk av han?

 

har hørt av flere at denne karen faktisk er slik på ordentlig, det er bare sykt det.

Lenke til kommentar
Noe som imponerer meg er at den idioten faktisk har klart å ta lappen. :ph34r:

Du skulle bare visst hvor mange år han brukte på det...

 

Det feiler ham ingen ting så vidt jeg vet. Jeg gikk i samme klasse på ungdomsskolen som han for mange år siden, og det er bare slik han er. Fyren er, ikke overraskende, en legende på min hjemplass.

 

 

er du fra steigen?

 

legende som i? en man ser opp til eller ler seg skakk av han?

 

har hørt av flere at denne karen faktisk er slik på ordentlig, det er bare sykt det.

Ja, jeg kommer fra Steigen. Er jeg slem om jeg sier alternativ 2? Det er (dessverre?) slik at man ler seg skakk av fyren, men det er nesten uungåelig. Det du ser på videoen er bare toppen av isfjellet, for å si det slik...

 

Jeg er hjemme på sommerferie nå og så han i dag. Det kommer vel kanskje ikke som noen overraskelse at han nettopp har vært i en ulykke pga. høy fart over en smal bro. En av mange ulykker, kan jeg tilføye. I min mening skulle han aldri ha hatt lov til å ferdes i bil, da han er direkte trafikkfarlig.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Vel, når man snakker forurensing så snakker man jo somregel om det på verdensbasis

 

Ja fotball spilles som regel på fotballbaner, og det forurenser jo indirekte i form av mye transport til og fra kamper/treninger, bygging av stadionannlegg, mediadekning, supporterutstyr osv. Derfor vil jeg si at fotball er mere forurensende totalt sett enn det råning er.

 

Er ikke fotball til plage for andre? Hva med alle de brautende fotballsupporterne som raver rundt i byen etter en kamp? Eller alle de h*lvetes fotballsendingene som går på tv hver eneste kveld på hver eneste kanal?Hadde vært greit med en eller to kamper i uka, da skulle tilogmed jeg ha nytt ett par kamper, men når de sender fra 2 og 3 divisjon blir det mye i lengden!

 

Nå er igrunnen sammenligning med fotball bare ett eksempel jeg kom med, å har vel egentlig ikke stort med denne diskusjonen å gjøre

 

Nå kan ikke jeg snakke for hele landet, men i området her spiller ikke rånerne høy musikk 24/7, ei heller tuter unødvendig.

 

Det som provoserer meg i uttalelsene dine er at du mener alle rånerne er hjernedøde trygdesnyltere som kjører rundt å bare lager bråk og faenskap!

Det er det omtrent like mye hold i som om jeg skulle sagt at alle på hw.no er svette nerder som kun beveger seg bort fra PC'n når de ikke har noe annet valg, og hvis de hadde muligheten ville de helst bodd i world of warcraft :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...