Gå til innhold

fauske råner, vær beredt på å le til du skriker.


ecko

Anbefalte innlegg

Se filmen hos Youtube

 

jeg bare følte at jeg måtte legge ut denne filmen for den er så spesiell, jeg har sett den sykt mange ganger siden en kamerat ga meg linken for noen dager siden, jeg blir ikke lei.

 

legg merke til hva han gjør med fingrene når han sier artig.

 

"Vær beredt på å le til du skriker." som det står i infoen til filmen.

 

på ca 1:55 "men vi e jo smartar enn di!" det uttrykket etter han har sagt det er priceless, jeg vil nesten ha det som profilbilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke morsomt.

Jeg hater... ja, jeg hater rånere. Å hate er et sterkt ord... bruker det sjeldent faktisk, men her er det unntak! Jeg hater rånere. Jævla drittmusikken bortover gatene, meningsløs kjøring! Kjører med falleferdige biler som er så stygge at jeg blir nesten blind! HATER DEM!!! Jævla bråket dem lager hele tia, blir så sliten av dem. DUNK DUNK DUNK! Faen er det fornoe?! Hvordan kan de få lov å kjøre sånn stygge biler, usikre etc. Gud jeg hater dem! Faen, innser dem ikke at dem er tapere? At bilen er stygg som juling? At de er teit? ................

Lenke til kommentar

er ikke så glad i dem selv -.-

 

venta på bussen i går, så kom det rånrer kjørte skate forbi meg og BRÅTT gassa på som F. smalt i potta dems så jeg fikk vondt i øra. jaja tenkte jeg, sikkert moro for dem. DUMMESTE var at dem kom tilbake å gjorde akkurat det samme. blir så irritert

Lenke til kommentar

å fy faen.

En ting jeg ikke har skjønt er hvordan rånere og gangstere orker å ha en hånd på rattet, en hånd på gearstangen og sete alt for langt bak mens de kjører.

 

venta på bussen i går, så kom det rånrer kjørte skate forbi meg og BRÅTT gassa på som F. smalt i potta dems så jeg fikk vondt i øra. jaja tenkte jeg, sikkert moro for dem. DUMMESTE var at dem kom tilbake å gjorde akkurat det samme. blir så irritert

:!:

Endret av Pels
Lenke til kommentar
Var ikke morsomt.

Jeg hater... ja, jeg hater rånere. Å hate er et sterkt ord... bruker det sjeldent faktisk, men her er det unntak! Jeg hater rånere. Jævla drittmusikken bortover gatene, meningsløs kjøring! Kjører med falleferdige biler som er så stygge at jeg blir nesten blind! HATER DEM!!! Jævla bråket dem lager hele tia, blir så sliten av dem. DUNK DUNK DUNK! Faen er det fornoe?! Hvordan kan de få lov å kjøre sånn stygge biler, usikre etc. Gud jeg hater dem! Faen, innser dem ikke at dem er tapere? At bilen er stygg som juling? At de er teit? ................

 

second that

 

gikk 2 aar paa skole i Notodden, faen saa trygda raanere er :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...