Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg kommer ikke til å stappe innleggene mine fulle av unødvendig "jeg synes" fordi folk ikke klarer å ta innover seg at slike meninger er subjektive. Det får bare høres arrogant ut, men ett sted går grensa, ett sted må leseren ta litt ansvar for å tolke en tekst.

 

AtW

 

At du blankt nekter å fremme forståelsen av det du skriver sier vel litt om hvor langt du selv er villig til å strekke deg for å skape en konstruktiv diskusjon. Hvorfor skal leseren bruke tid på å tolke dine innlegg som du skriver, når du selv ikke gidder å legge til to ord av og til? :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

At du blankt nekter å fremme forståelsen av det du skriver sier vel litt om hvor langt du selv er villig til å strekke deg for å skape en konstruktiv diskusjon. Hvorfor skal leseren bruke tid på å tolke dine innlegg som du skriver, når du selv ikke gidder å legge til to ord av og til? :nei:

 

Alle innlegg må tolkes, man kan ikke regne med å ikke bruke tid på å lese en tekst. AKkurat som spillanmeldelser ikke skriver "jeg synes" foran vær eneste setning, kommer heller ikke jeg til å gjøre det når jeg bedømmer spill, ei heller er det særlig vanlig generelt. Det beste for folk er å først som sist lære seg å lese slike tekster.

 

AtW

Lenke til kommentar

^ "av og til" = "foran hver eneste setning"

 

Hva skal det være godt for? Klarer folk lett å skjønne at setninger uten "jeg synes" foran faktisk er en subjetkiv mening, så er det bortkastet, og om ikke, så vil det bare skape ytterligere forvirring, fordi de da vil tro alle uten ikke er subjektive.

 

AtW

Lenke til kommentar

Synd du ikke kan dømme spillet ut fra traileren. (5-7 millioner som kunne hvert brukt på utvikling av spillet)

Jeg er fortsatt litt meh.... til patchen, da den ikke gjør stort med inflasjonen og AH.

De resetter alt gear ved å øke levelcap til 70, men før eller siden vil folk ha gearet opp.

Det gjenstår å se hvordan endringene blir på gear og crafting, så velger å vente med å glede meg for mye.

 

Random dungeons blir nok gøy, spørsmålet er hva insentivet blir for å gjøre de.

Skulle også gjerne sett mer endgame (Ladder eller selffound mode)

Lenke til kommentar

I følge Joystiq:

 

Unfortunately, no release date was announced, so you'll have to wait to find out just when you'll be Crusading and Loot Running.

 

Eg er litt ekstra spent og håpefull med tanke på at vi har ein ny mann bak roret denne gongen, men eg har lyst til å vere Necromancer, ikkje dette Paladin-tøvet!

Lenke til kommentar

Første bilde av den ny klassen er sluppet. Ikke helt sikker på om jeg liker veien spillet ser ut til å gå.

 

 

Gay-Man-Fabulous-Hair-Like-Powerpuff-Gir

 

 

:p :p :p

 

 

Har kost meg mye med Diablo 3, og har to karakterer over lvl 50, til tross for at jeg ikke har spilt på lenge. Har ikke engang prøvd Monster Level, Paragon og alt det der. Den laveste karakteren min er dog en Demon Hunter under lvl 10, så blir å starte en ny DH og en Crusader. Kan bli tøft. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at du er særlig kvalifisert til å ha noen mening om hvilken vei spillet ser ut til å gå, når det allerede har løpt fra deg :p Hvis du ikke har spillt siden før de innførste MP og Paragon har du gått glipp av mange forandringer. Både små og store og de aller fleste har vært positive forbedringer og tweaks.

 

Jeg synes innholdet i D3X + patchen ser veldig lovende ut. Bl.a. likte jeg spesielt Paragon 2.0 hvor det ser ut til at stat points tjent opp gjennom paragon er fritt distruerbart istedenfor pre-defined for hver char. Så man kan faktisk booste dmg eller vita avhengig av hvordan man gearer seg opp, hvordan man spiller og etter hvilken class. Spes vil det ha en positiv effekt der man normalt måtte inngå kompromisser på gear - dmg vs. hp, men nå kan distribuere flere points mot vita, og slippe å ha det på gear. Loot 2.0 ser også ut som en kjær forandring.

 

Jeg har bare skummet kjapt gjennom noen nyheter nå så jeg fikk ikke med meg så mye om hvor den nye expansion packen skal foregå, siden det ikke var snakk om noen ny act?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...