Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ville kanskje vurdert litt mer HP på den barben :hmm:

 

Det jobbes med. Må som sagt få spart litt mer og solgt unna en del før jeg har råd til upgrades som f.eks sockets i armor og pants.

 

By the way. Fikk omsider til achievementen "Shut up and take my money" (buy following items from vendors). Det eneste jeg manglet var spirit stone, som det sies selges av vendoren man finner i The Tower i a1. Men, jeg fant den hos Javad The Merchant i Rotting Cellar i Path to the Oasis :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne trengt litt tips selv, ikke til upgrades men til skill variation.

 

http://eu.battle.net...3/hero/27807003

 

En HC barb jeg driver med, men jeg føler jeg mangler noe vs. champs/rares/bosses. Det blir til at jeg må løpe rundt og drepe de med en blanding av bash for fury gen. og ww, men uansett så synes jeg det går for tregt så lurer på å bytte ut wrath of the berserker siden jeg nesten aldri bruker den (untatt når det brenner på dass og lifepoolen går nedover i faretruende raskt tempo). Evt. om dere har noen tips til å generere mer fury ut av ww uten å måtte bashe her og der hele tiden for å generere nok. Jeg hadde Into The Frey på Battle Rage, men jeg følte ikke at det var noe effekt siden jeg har såpass lav CC. Økonomien min i HC er ikke-eksisterende så upgrades har jeg ikke råd til før jeg får craftet og solgt flere gems :p

 

Tough as Nails vil vel så vidt jeg ser gi deg litt mer armor, ettersom 25% mer av 4xxx er mer enn 100% av 900 vit.

Lenke til kommentar

Dæven for noen crafts! Laget du sverdene selv også?

 

Neste steg er kanskje en crit-Nats? :)

 

Craftsa er greie nok, var nok mest heldig med hanskene på wizzen :)

Crit reflection er vurdert men de er svindyre med avg+cc :hrm:

 

edit: Sverda er fra AH

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Craftsa er greie nok, var nok mest heldig med hanskene på wizzen :)

Crit reflection er vurdert men de er svindyre med avg+cc :hrm:

 

edit: Sverda er fra AH

Men hvis du finner en uten avg, med cc til en (forholdsvis) billig penge, vil du vel ende opp med endel mer cyclones og mer effektiv dps? :)

Lenke til kommentar

 

Syk chest på monken, synd du bytter ut muligheten til mempo

 

Bracerne kan lett oppgraderes, bedre rare ring, bedre bukse..

 

Når det gjelder wizen er det vel ikke så mye å nevne. Jævlig heldig du var med den hellfiren forresten :wow:

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Ty for reply :)

 

Rare ring kan nok byttes, men dex memph med 4+ cc setter meg tilbake 600+m, en upgrade jeg ikke orker å bruke såpass med gold på. :/

 

Skal lete etter pants og crafte bracers :)

 

btw; syk monk du har :ohmy:

 

:)

 

Har ikke vært heldig med crafting enda da, bortsett fra bracer. Tror nesten ikke du får stort mulig bracer enn den jeg har, har ihvertfall ikke sett noen :p

 

Er dog ikke fornøyd med shoulder eller amu, da..

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Trenger en realistisk prissjekk på en zuni pox før jeg selger :)

 

+28-51 Damage (Min-Max)

+85 Intelligence

+44 Fire Resistance

+66 Resistance to All Elements

Critical Hit Damage increased by 33%

Critical Hit Chance increased by 5.5%

 

Ty på forhånd :)

 

1 - 1.5b tipper jeg. Solgte en lignende en (men den hadde 130 armor istedetfor fire res) for 2b og den gikk etter sekunder :p

Lenke til kommentar

Hei, er det noen her som forsatt spiller? Prøver å finnen noen som jeg kan spille med. Er litt lei å spille solo ^^

 

her er profilen min: http://eu.battle.net...file/NuvE-2399/

 

legg meg til hvis det er forsatt noen som spiller.

Har ikke særlig med bra gear, har hatt veldig uflaks med drops. Så om det er noen som kan gi meg noen tips på hva jeg kan gjøre med settet mitt så hadde det vært bra.

 

spiller som CM build på mp6-7, men byttet skills for Archon build pga farme i mp3 for at det skal gå litt fortere. Cm build er den med wicked wind.

Endret av Axin04
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg nettop begynt igjen og fant ut at itemsa mine ikke er helt opp til date mtp hva som er tire om dagen nå. Så jeg skal være dusten som maser å trygler om hjelp.

Er det noen som joiner å grinde litt?

Her er mine karakterer.

http://eu.battle.net...le/dovito-2666/

 

Spiller ikke så mye om dagen.

Da det er sommerferie, og er litt utbrent av D3.

Men legg meg til, så kan vi sikkert spille en dag til høsten :)

 

Terrornissen#2375

Endret av Otter_3
Lenke til kommentar

Hvordan er spillet om dagen? Lurer på å installere dette igjen..

Sluttet vel relativt tidlig så kanskje noen vil fortelle meg hva som er det viktigste av nyheter?

 

http://eu.battle.net.../Grimmjow-2214/

 

Det er charactersene mine

 

Hva er ikke nytt? Viktigste er kanskje at items er "buffet", altså at det er lettere å få høy dps. Nå er "alt" høy DPS, og det er ikke lenger bruk for 1000 res for å kunne spille Inferno. Alle klasser kan få høy DPS, ikke bare DH slik det var i starten (jeg har for eksempel en monk med 320000 dps).

 

Det er innført "monster power", som justerer vanskelighetsgraden på monsterne (fra 1-10). Jo høyere monster power, jo høyere EXP bonus, høyere magic find og gold find. Om du ikke har fått med deg det, så har det kommet et paragon system, som kort sagt er 100 "nye" levler etter at du kommer i lvl 60.

 

Man kan også crafte viablo/brukbare ting relativt lett, altså bedre items enn det man kan kjøpe på AH (og de koster ikke mye å lage). Man trenger noe som heter Demonic essence, som er et crafting part som dropper fra elite. Om det er noe du lurer på kan du bare spørre

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...