Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får vel spandere på meg noe mf gear og spille gjenom act 1 et par ganger til. når du farmer på act 1, begynner du med starten eller farmer du kun butcher?

Denne er veldig fin :)

Skrevet

Det som slår meg som meget rart er at alle de gode itemsa jeg har plokket opp kommer fra act1 og 2.

Ikke en dritt fra 3 og 4! Det kan da ikke vær helt rett! :nei:

Skrevet

Det som slår meg som meget rart er at alle de gode itemsa jeg har plokket opp kommer fra act1 og 2.

Ikke en dritt fra 3 og 4! Det kan da ikke vær helt rett! :nei:

Nå har du sikkert lootet 30x så mange items fra act 1 og 2, da blir det enkel statistikk... Sier ikke at dette nødvendigvis gjelder deg, men mange som sliter i 5 minutter og dør to ganger for å ta ETT elitepack i act 3, og forventer at det skal regne ilvl 63 som lønn for strevet, mens de på samme tid kunne tatt ned fire packs i act 1 uten problemer :)

Skrevet

Ja, er det jeg har kommet frem til selv og. Best å farme act 1 hvor jeg kan trolle meg igjennom på 1/10 av tiden act 2 tar og 1/50 del av tiden jeg sliter med i Act 3.

Problemet er jo at det blir veldig kjedelig da..

Skrevet

Nå har jeg såpass gear at jeg tar diablo med 5 stacks uten å dø så mye, men syns dropraten er dårlig selv om det er høy lvl items så suger de stort sett.

Fikk vel øksa mi i act 3 når jeg tenker meg om, men den er ikke mer enn middelmådig!

Kule legendaries er fra act 1 og 2.

Skrevet

Jo da andre gangen nå! Dreiv å solgte items som var crap etter et act 3 run, så må jeg ha greid å trykke på et skold og da solgt øksa. Så logget jeg ut for å slenge tingene som faktisk var verdt noe på AH og når jeg er inne på ah ser jeg, wtf skold i OH? Så ser jeg F**** Øksa er borte.

• Liker 1
Skrevet

Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar.

Skrevet

Nope funker ikke, men jaja gjort er gjort... Noen som har kjøpt G fra tredje parti sider her? Gidder ikke paye ut 40 euro for et våpen... Som jeg kan kjøpe for G til 20 dollar.

Denne siden her har ganske godt rykte mtp trygghet, pris og service: Link.

Skrevet

Aritg kar... Ser ikke at det er noe galt å kjøpe G for penger når det er noe blizzard har sagt de skulle gjøre så.

Btw good news; drepte nettop Diablo med gear for ca 1 mill :D Så trenger ikke noe dyre saker, men gud hvor mye artigere det er å springe med 100k dps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...