Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay. akkurat til og drepe butcher så ble jeg disconnecta.. :)

 

Jeg skulle akkurat til å farme resplendant chest med Elx90 her på forumet. Lurer på om jeg skal streame det, for det er tross alt det beste farme-spotten i hele spillet. Langt, langt, langt bedre enn goblin farming, langt bedre.

Lenke til kommentar

Yay. akkurat til og drepe butcher så ble jeg disconnecta.. :)

 

Jeg skulle akkurat til å farme resplendant chest med Elx90 her på forumet. Lurer på om jeg skal streame det, for det er tross alt det beste farme-spotten i hele spillet. Langt, langt, langt bedre enn goblin farming, langt bedre.

Er det ikke bedre med solo fremfor co-op ang farming? Er jo avhengig at begge har nok MF siden MF'en blir plusset sammen, så delt på antall spillere som er ingame.

Lenke til kommentar

Yay. akkurat til og drepe butcher så ble jeg disconnecta.. :)

 

Jeg skulle akkurat til å farme resplendant chest med Elx90 her på forumet. Lurer på om jeg skal streame det, for det er tross alt det beste farme-spotten i hele spillet. Langt, langt, langt bedre enn goblin farming, langt bedre.

Er det ikke bedre med solo fremfor co-op ang farming? Er jo avhengig at begge har nok MF siden MF'en blir plusset sammen, så delt på antall spillere som er ingame.

 

2 stykker lager game, og når en person finner chesten så joiner den andre personen det gamet, hive på mf gear, åpne kista, leave, og starte igjen. Jo flere, jo bedre.

Lenke til kommentar

Har hørt at act 3 fungerer bra. Går til checkpointen før Siegebreaker, for så å gå tilbake for å sjekke om instancen "the underbridge" er der. Skal være oppe til venstre om jeg ikke fungerer feil (har ikke farmet her selv). Om den ikke er der logger du ut og inn, og du skal da spawne ved checkpointen du gikk til før Siegebreaker. /endtease

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Så vidt jeg har fortstått dropper Butcher maks loot fra Act 2. Dermed vil du uansett hvor mange ganger du dreper Butcher med 5 Valor buffs aldri kunne få loot med like høy itemlevel som man kan få fra for eksempel en replesendant chest i act 3. Itemlevels skal vistnok bli vist i items tooltip fra og med patch 1.1(?), noe som vil gjøre det betraktelig enklere å finne ut av hvor man bør farme i forhold til hva man klarer å gjennomføre.

Lenke til kommentar

De har kapasitetsproblemer og har bommet kraftig på hvor populært spillet skulle bli. Så enkelt egentlig. Ikke er det alt for lett å skaffe en massiv mengde med servere og SAN over natta heller...

 

I mens, så får vi kose oss med: retrieving hero list....

 

Er det ikke? Jeg har ikke så mye erfaring med dette sånn konkret, men er det ikke relativt greit å leie serverkapasitet på kort sikt i disse dager?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...