Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Bare for old times sake skal jeg ta og spille igjennom D2 normal aleine med alle quests med en random char (ikke sorc) og se hvor lang tid det faktisk tar. Tror det tar mer enn 2 timer faktisk.

 

Ja det kan nok stemme, men en erfaren som vil rushe gjennom vil nok ikke ta alle questene, og vil heller være der han får mest exp, slik at han blir kraftig nok til å ta bossene alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste dere dette? Loot i slutten av Inferno kan teoretisk være bedre enn det vi får i starten, men det er ikke sikkert. En del ting vi kan få tidlig i Inferno og i slutten av Hell er bedre en ting vi får i slutten av Inferno. Bare fordi vanskelighetsgraden øker betyr det ikke automatisk at vi får bedre loot da.

Ting du kan få i Hell og starten av inferno kan potensielt være bedre enn noe du får i akt 4 i inferno. Finner du en item i slutten av hell med de eksakt samme affixene som en item fra slutten av inferno så vil den du fant i inferno alltid ha mer stats. Det hele kommer an på hvor heldig du er med rollingen av affixes på items og om klassen din har bruk for dem.

 

Det må være noe jeg ikke har fått med meg her.

Hvor lang tid er det forventa at man må bruke for å komme seg gjennom act 1 - 4 på normal mode ?

 

De har sagt tidligere at det tar ca like lang tid som D2.

Endret av Tørriss
Lenke til kommentar

Bare for old times sake skal jeg ta og spille igjennom D2 normal aleine med alle quests med en random char (ikke sorc) og se hvor lang tid det faktisk tar. Tror det tar mer enn 2 timer faktisk.

 

Tar nok mer enn et par timer ja hvis du er alene og skal fullføre alt ^^, Class har også mye så si, spilte litt på necroen min i dag og bannet meg igjennom hele Act 2, idiotisk AI som blir stuck overalt (Maggot Lair + Arcane plassen er et realt H)

 

Skipper du ting og har noen som har item for deg kan du gjøre diablo på rekordtid ja, husker jeg alltid skippet act 3 ^^,

Lenke til kommentar

Skal spille litt nå og ta tiden :p Dropper å ta *alt*, men skal gjøre alle questene. For å velge en totalt random char lagde jeg et lite PHP script for å gjøre jobben. Valget ble Paladin :p

 

Edit: Om noen andre vil prøve lykken for å evt. velge første char til D3 så la jeg inn det og. http://www.porsedal.com/test.php

Æsj, jeg ble Wizard, men så trykket jeg nok ganger så til slutt ble jeg DH :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvor lenge jeg har hatt beta. Var innom bnet av andre grunner, og der lå D3 beta nå.

Passer bra, sitter på hytte med dårlig ice internet og treg lappy.

 

Oh well, får satse på at beta er aktiv ut påske i det minste.

 

Takk for at du sa i fra, ellers ville jeg aldri funnet på og gått innpå og sjekka bnet som lå og venta med en gledelig overaskelse til meg :p

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg de har forandret meningen sin litt vel mye i det siste og forandret veldig mye på spillet så kort tid før release, virker som de nesten ikke vet helt hva de vil selv.

Dette blir en konsekvens av at de er ganske åpne om utviklingen, noe som kræsjer litt med at vi spillere (trolig) ønsker forutsigbarhet i forhold til hvordan spillet vil bli. Man må lese alt de forteller om hvordan de ønsker at spillet og enkelt systemer skal være, "med forbehold om endringer, hvis det ikke fungerer så bra som vi håpet". Så vidt jeg husker så har de uttalt at de testet ut mange forskjellige versjoner av ett system før de endelig kommer frem til det som fungerer best. Det må nødvendigvis bety at meninger endres underveis, eller så må de holde munn og fortelle oss spillere minst mulig (noe som antagelig gjør beta testing mer komplisert, eller at vi ikke får så mange endringer i betaen).

Lenke til kommentar

Blizzards litt for åpenbare aprilsnarr:

 

http://eu.battle.net...01_04_2012#blog

http://us.blizzard.c...es/supplydepot/

likte den bedre. spesielt:

"Multiple endings, each influenced by your choices and color-coded for your convenience! (Further epic endings planned for post release as downloadable content.)"

 

www.diablofans.com/news/1136-diablo-iii-is-coming-to-the-wii

jeg hadde kjøpt en wii, om den så sånn ut :p

 

http://kr.blizzard.c...l?id=3310001167

ok, skjønner ikke så mye her, bortsett fra at det er en diablo kjøkkenkniv som heter "the grandmother"

 

http://us.blizzard.com/en-us/games/blizzkidzz/

trodde de allerede hadde kidzz games i wow, men så står det educational. Lærer jo ingenting der lenger

 

http://eu.blizzard.c...ml?id=221003857

det er den siste jeg fant

Endret av garnok
Lenke til kommentar

Spennende post av Bashiok ang. endringer i Inferno:

 

I just wrote like three pages of a reply and the forums lost it when I clicked Preview. … *cry*

 

Ok what it boiled down to was:

 

Read my previous post. It seems like some people glossed over it. I’m happy most of you are happy about the change, and I know you’re going to love the game. Those few of you who don’t like it, you’ll love the game too because you’re wrong. ;)

 

Item pools are not limited by Act, or Boss, or anything like that. While you’ll have a better chance to get better items in Act IV Inferno, you could get those same items in Act I, or even Hell.

 

Our item pool philosophy is that you can break an urn and get the best item in the game – it’s all a matter of chance. Running more difficult areas and taking on more difficult enemies will not always be the most efficient way to find upgrades.

 

Previously, Inferno difficulty was mlvl 61 across all of Inferno, and now it starts at mlvl 61 and ramps up quickly in Act I and ends somewhere around 65 (?) in Act IV. We’ve only increased the difficulty.

 

I’m aware of internal bets on how many months it will take someone to beat Inferno.

 

A flat Inferno of mlvl 61 had a small curb of difficulty, and once that was over you had nowhere else to progress and no reason to. That’s boredom.

 

Boredom doesn’t generally come from content repetition, it comes from lack of ability to progress, or ease of progression.

 

By having a sharp increase in difficulty in Inferno we can encourage progression without having a brick wall of difficulty.

 

I think that was about it. In any case, as I said, I know the vast majority of you are excited about the game, the change we made, and trying to progress in Inferno. Just don’t feel bad when you have to go back to Hell. :)

 

Det første er ganske stilig IMO, at de virkelig tar vanskelighetsgraden på det seriøst og gjør det enda mer utfordrende enn det var. Det siste i fet tekst er også en quote jeg liker og som antageligvis er grunnen til at D2 har levd så lenge som det har gjort. Med den endeløse repetisjonen det har vært, så er det fortsatt gøy siden man hele tiden føler det er nyttig å komme seg videre.

Lenke til kommentar

Syntes det var ganske interessant at man kan finne det beste utstyret hvor som helst i spillet. Da koker det ned til hvor stor er sannsynligheten til å få bedre utstyr i forhold til vanskelighetsgraden. Kan være at Hell blir bedre å grinde etter utstyr enn Inferno, da man rekker over flere områder, champ./elite packs og bosser enn hva man gjør på samme tid i Inferno.

Inntrykket jeg sitter med av vanskelighetsgraden på Inferno er at vi blir nødt til å grinde Hell, for å få bra nok utstyr til å overleve i Inferno. Antagelig så blir det en del frem og tilbake mellom de to vanskelighetsgradene. Kom som langt som mulig inn i Inferno, tilbake til Hell (eller kanskje starten av Inferno) for bedre utstyr, kjempe seg videre i Inferno til man igjen "møter veggen", gjenta til man er ferdig.

--

 

Hadde en liten runde med Monken min og testet en to hånds stav han fikk fra SK. En ting jeg merket ganske bra var at det tok mye lenger tid å få tilbake spirit (eller tilsvarende for de andre klassene) siden må slår så mye tregere, siden spirit generation på skill er ett fast tall og ikke basert på skade e.l., som igjen betyr at jeg ikke får brukt spirit spenders skillene så ofte. Skal bli spennende så se hvordan populariteten med hurtig angrep vs tregere angrep blir.

Lenke til kommentar

 

Hadde en liten runde med Monken min og testet en to hånds stav han fikk fra SK. En ting jeg merket ganske bra var at det tok mye lenger tid å få tilbake spirit (eller tilsvarende for de andre klassene) siden må slår så mye tregere, siden spirit generation på skill er ett fast tall og ikke basert på skade e.l., som igjen betyr at jeg ikke får brukt spirit spenders skillene så ofte. Skal bli spennende så se hvordan populariteten med hurtig angrep vs tregere angrep blir.

 

Monker har et valgfritt passivt talent som gir dem 25% mer spirit når de bruker to-hånds våpen, samt 15% sjanse til å dodge når de DW. Om dette talentet blir nødvendig for å spille med 2H gjenstår å se. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...