Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som begynner å bli litt smålei av å kverke Skeleton King nå? :ph34r:

 

Btw, utifra betaen: Hvilken class tror dere at dere ender opp på i retail-versjonen av spillet? Selv står jeg litt på vippen mellom Wizard og Barbarian. Vanskelig valg!

 

Akkurat derfor jeg ikke akkurat ser på det som verdens undergang at jeg ikke har kommet inn i betaen, man kommer tross alt til å spille gjennom den delen av det ferdige spillet mangfoldige ganger . Man blir rett og slett brent ut på det lille man har tilgjengelig, starten på spillet kommer til å bli "ren tortur" når man starter på en ny vanskelighetsgrad eller klasse.

 

Barbar forresten, lett!

Lenke til kommentar

Hey. Ikke så veldig aktiv her, men jeg lurer på om noen vet om noen midnattslanseringer på spillet i Oslo? Vet jeg kan kjøpe digitalt, men er noe litt kult med å ha den fysiske kopien av spillet :)

 

(hvis det allerede er dekket i emnet, beklager jeg. ble bare litt mye å bla igjennom 130 sider.. :)

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av StigOne_InnleggNO
Lenke til kommentar
Btw, utifra betaen: Hvilken class tror dere at dere ender opp på i retail-versjonen av spillet? Selv står jeg litt på vippen mellom Wizard og Barbarian. Vanskelig valg!

 

Likte ikke Barbarian og Paladin i D2 (jeg trenger noe mer "flashy"), og Wizard virker for klisjé for meg. "Alle" fantasyspill har jo en wizard på et eller annet vis. Det blir nok Demon Hunter og Witch Doctor på meg i første omgang. Men for en gangs skyld skal jeg starte med en av dem og spille gjennom Normal før jeg vurdere å teste en annen karakter, og holder meg unna multiplayer før jeg har fått alle skills på begge to for å slippe å spolere noen skills. :)

Lenke til kommentar

Prøvd alle klassene nå og alle er artige på sine måter, det er noe å like med alle liksom og dem er såpass unike alle at en må nok bare få alle opp på maks level :D

 

Men i første omgang blir det barbarian, det er noe med å slå fiender så det spruter gør å blod med et gigantisk sverd.....

Lenke til kommentar

Prøvd alle klassene nå og alle er artige på sine måter, det er noe å like med alle liksom og dem er såpass unike alle at en må nok bare få alle opp på maks level :D

 

Klart, nå da vi slipper å tenke på stats, hvilke skills vi vil åpne osv blir det mye lettere å ta alle folkene opp til maks level. Tror ikke jeg gidder gå fullt så langt, men skal i alle fall gjennom Normal med alle solo. Kanskje jeg blir overrasket og liker Monk eller Barbarian. :)

Lenke til kommentar

For min del blir det DH, pga at Ranger var det første jeg fullførte Diablo 1 med. Så holder jeg en knapp på Monk som nr 2. Har testet alle klassene, og alle er underholdene nok. Er litt usikker på WD, med noen skill komboer så blir det for likt DH, f.eks. poison dart og Grasp of the Dead er ikke langt unna bue og caltrops. Men så kan må gå Corpse Spiders + Fire bats, og det endrer spillstilen ganske mye. Men det vil komme flere skills og flere runer etter level 13, så vanskelig å komme til noen endelig konklusjon basert på beta erfaring.

Barb og Wizard blir nok de siste klassene jeg tester, hvis jeg kommer så langt.

Lenke til kommentar

Det er ingen her som sitter med en ekstra Diablo 3 key vel? :) Jeg har prøvd i en evighet å få tak i en, vært med på en haug teite konkurranser på Twitter osv, + vært med på begge Gamer.no konk.. :(

 

Kan evt. bytte i Tera Online beta key. :)

 

Send gjerne PM hvis noen her har en koffert full av beta keys (eller bare én til overs :)). Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Skulle gjerne delt ut nøklar om eg hadde fleire.

 

Er framleis usikker på kva eg skal spele i retail. Har ikkje fått prøvd alt endå, men eg vart rimeleg skuffa av Monk. Så jo veldig kjekt ut frå previews og sånn, og eg var ganske sikker på at eg ville spele det - men i praksis var det litt tamt. Iallefall før level 10. :p

 

Hadde det kjekkare først som Demon Hunter, og så som Witch Doctor - som var det eg var sikker på at eg ikkje skulle spele. Har framleis til gode å prøve Barbarian og Wizard skikkeleg, då.

Lenke til kommentar

Bare fordi noen WD skills minner om skills til DH betyr det ikke at man er nødt til å bruke dem. ;)

Les det jeg skriver en gang til, bruker benevnelsen skill komboer av en grunn. "Problemet" oppsto i patch 14 når jeg spilte WD rett etter å ha fullført med DH, klassene føltes veldig like. Spesielt når de ga WD ett blåserør/poison dart i patch 14, føltes veldig mye som nok en ranged class. Det har blitt litt bedre for WD sin del i patch 15 etter at de har stokket om på skillsene, har ikke fullført med WD i patch 15 enda, så får se hva slags inntrykk jeg sitter igjen med da. Som sagt i forrige innlegg, betaen er for kort til å komme med noe endelig inntrykk av en klasse, for få levels og skills.

 

eg vart rimeleg skuffa av Monk. <...> - men i praksis var det litt tamt. Iallefall før level 10. :p

Jeg syntes Monken er den klassen som sparker rompe best. Kan være litt kinkig å få drept fiender som går/løper vekk i fra deg i begynnelsen, da man mangler rekkevidde og/eller skill for å raskt kappe ned avstanden. Men det blir bedre så fort man får Deadly Reach og Dashing Strike, spesielt DS. Fists of Thunder med første rune og Lashing Tail Kick gjør rent bord ganske raskt, og med knockback i LTK så får man god kontroll på grupper. Er faktisk kjekt å bli omringet.

 

Mitt inntrykk av Monk mot Barb er at Monken har bedre aoe egenskaper, mens Barb er mer effektiv single target. Men en Barb med ett godt to hånds våpen og Cleave gjør også bra aoe skade, spesielt med første rune ;)

Lenke til kommentar

Bare fordi noen WD skills minner om skills til DH betyr det ikke at man er nødt til å bruke dem. ;)

Les det jeg skriver en gang til, bruker benevnelsen skill komboer av en grunn.

 

Ja, og du skrev "noen" skill komboer. Er det ikke bare å bruke de andre? Og hvorfor er det så ille med enda en ranged class når vi har minst tre melee classes? (barbarian og monk er selvsagt melee, og vil tro witch doctor også kan være det. Er usikker på demon hunter og wizard.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...