Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk og fra Spaceworld! Happy times!

 

spilte litt nå, og er jo goooood feel på spillet.

 

Men er det andre som sliter med "klarheten" på selve char?

Spiller female monk og hun er litt blurry liksom.. Som jævla lav res\old grafikk.. Men står alt på max i 1920x1080..

 

Og ja vet er beta. Men dette var litt skuffende, og mener var bedre kvalitet når jeg sjekket vids for ca 4mnd siden :S

Lenke til kommentar

Fikk og fra Spaceworld! Happy times!

 

spilte litt nå, og er jo goooood feel på spillet.

 

Men er det andre som sliter med "klarheten" på selve char?

Spiller female monk og hun er litt blurry liksom.. Som jævla lav res\old grafikk.. Men står alt på max i 1920x1080..

 

Og ja vet er beta. Men dette var litt skuffende, og mener var bedre kvalitet når jeg sjekket vids for ca 4mnd siden :S

 

Jeg skal si meg enig i at character models kanskje ikke er verdens klareste, men ut over det synes jeg estetikken i spillet er utrolig passende.

 

Det er også viktig å merke seg at Blizzard ikke lager hardware-pushers, da de har store markeder i folk uten high-end PCer.

 

Men om jeg har noe å utsette på spillet, så må det være... at det ikke er ute enda :tease:

Lenke til kommentar

Bare jeg som begynner å bli litt smålei av å kverke Skeleton King nå? :ph34r:

 

Btw, utifra betaen: Hvilken class tror dere at dere ender opp på i retail-versjonen av spillet? Selv står jeg litt på vippen mellom Wizard og Barbarian. Vanskelig valg!

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Utgangspunket vill jeg spille DH, men etter å ha prøvd barbar heller jeg mer mot det. Har spilt alle klassene untatt WD nå, som ikke frister i det hele tatt. Men frykter at barbar kanskje blir kjedelig etterhvert?

 

Jeg anbefaler deg på det sterkeste å teste WD. Hadde samme inntrykk som deg, men WD er faktisk kjempegøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...