Gå til innhold

Ikke kjøp spill fra Electronic Arts og andre som har SecuROM, det kan koste deg DYRT!


Anbefalte innlegg

Uten at vi skal avspore debatten videre så bør man lese featuren i Juliutgaven av Total PC Gamer. Det finnes ingen seriøse tall som viser hvor mye som faktisk er tapt inntekt på bakgrunn av kopiering. En piratkop er ikke lik et tapt salg. Stoler dere virkelig blindt på tall fra spillselskapene og deres interesseorganisasjoner?

Tror dere virkelig at å skape en software som skaper problemer for enkelte kunder er veien å gå? Leser man innleggene i denne diskusjone ser man at det hersker usikkerhet onkring konsekvensene av SecuROM og at de i verste fall ikke er bedre enn virus. All honnør til Slimda som har foretatt et forsøk, nå trenger vi flere, og mer statistikk

 

eg las artikkelen i Total PC. Der artikkelforfatteren belysar f.eks problem om at det er vanskelig å finne PC spel i butikkhyllenne som ikkje er gamle billeg spel. Lettare å finne warcraft 3(bra spel dog!) enn eit nytt godt spel.

 

som andre sa så har eg også securom på maskina, men også daemon tools og den rekka av program og alt kjørast utan problem. Eg har også original versjon av windows som er heilt oppdatert, om det skulle ha noko å sei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager om dette har vært dratt fram før, men oppfordrer de ikke mer eller mindre til piratkopiering?

 

Om brukerne vet om det, selvfølgelig..

Store problemet er bare at piratkopiene (per dags dato) ikke fjerner Securom-en. De bare omgår Securom-sjekken (altså den biten av Securom som sjekker at spillet er originalvare). Så man får fortsatt Securom på maskinen. ;)

Lenke til kommentar
crysis

empire earth 2

battlefield 1942

battlefield vietnam

battlefield 2

command and conquer the first decade

command and conquer 3(uten extrapakke)

company of heroes(uten extra pakke)

Supreme commander(uten extra pakke)

Need for speed most wanted

cs: anthology

 

Kun Crysis av de spillene etter min kjennskap. Men det er jo fult mulig at EA legger til SecuROM under en oppdatering. Så helt trygg er man vel uansett ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...