Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lest litt på forskjellige sider og funnet en del forskjellige teorier ;)

 

Tallene gir bokstavene D O W H, som kan stave Dashow, som var art director under Diablo 2.

Hans personlige portfolio http://www.michaeldashow.com/portfolio2.html ,der en hvalros er hans kjennetegn. (som kan være det skjulte bildet)

Jeg skrev om denne teorien noen poster lenger opp, men den gikk i dass i dag. Bildet i dag var nummer 16, noe som gir P, ikke H. Så tror vi kan glemme denne...

Lenke til kommentar

Øynene ser ut til å være utrolig små, noe sier meg at fjeset er ganske stort og avlangt, satser på at det kan være trynet til Diablo, tviler dog på at det er f.eks Tyrael da siden ansiktet er vel som regel skjult, med mindre han har blitt ond nå og det har skjedd en del forandringer.

Lenke til kommentar

Tenkte faktisk på det i sted, er jo enda en mulighet for at det er Arthas som står bak isen, og da bryr jeg meg ikke om "hva som er mest sannsynlig", holder meg til de offentlige uttalelsene, så får folk spekulere så mye de vil for min del.

 

 

Håper det kommer opp en diger kjærlighet-på-pinne med tittelen "SUCKER!" på bak der.

 

Så får de heller si noe på E3 eller Blizzcon eller hvor enn de nå skal være.

Lenke til kommentar
er folk litt trege her? Blizzard har jo bekreftet at de skal annonsere et helt nytt spill. SC eller WoW er ikke en mulighet. De eneste mulighetene er D3, W4 eller et helt nytt franchise.

Er folk litt for seriøse her? Dessuten så er det vel mulig å lage mange spill rundt starCraft universet. De begynte å lage StarCraft Ghost, og det var et helt nytt spill. Men jeg tror heller ikke at dette har noe med spill som alt er bekreftet. Holder en finger på Diablo.. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...