Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Legg ut bilde! Filtersperre på jobb ;)

 

hehe.. samme shitty problem her, militær Fis Basis FTL..

Er det nytt etter det som kom i dag tidlig?

 

Haha. Husker jeg strei med det selv. Jeg føler med deg.

 

Hittil holder jeg en knapp på i synkende rekkefølge:

 

1: World of StarAblo

2: Protoss blir ny spillbar rase i WOW (introduseres i expansion etter LichKing. Alliance får protoss, Horde får Pandarians. Pandaene avløres ikke før siste liten, som med TBC releasen)

3: ???

4: Profit!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

"2: Protoss blir ny spillbar rase i WOW (introduseres i expansion etter LichKing. Alliance får protoss, Horde får Pandarians. Pandaene avløres ikke før siste liten, som med TBC releasen)"

 

De har allerede annonsert at det er et nytt spill de skal presentere ;)

 

edit: meeen. Det tregner nå kanskje ikke å bety at splash-screenen har noe med det å gjøre :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Haha, word. Nei, da kan jeg gå og legge meg med en bolle under puta.

 

Er det noen som vet om forholdet mellom dette bildet og dette bildet? Har sikkert blitt svart før, har prøvd å søke, får bare beklage om ting repeteres igjen og igjen.

 

Edit: Virker litt åpenbart at numrene har liten betydning nå, men ikke helt betydningsløst. Skal det kalles no wai til noe slikt blir det vel no wai. Så kanskje den motsatte datoen er mer ideell.

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Til de som måtte lure, pentagram-teorien står fortsatt ved lag. Runene danner et tydelig pentagram.

Men det som overrasker meg er at ingen har pekt ut 3-tallet ved den første runen. Jeg har markert det men det er enkelt å se i Blizzards splasher.

For øvrig tror jeg mer på at det er et 8-tall ved Protoss-runen enn et uendelighetstegn.

 

post-131827-1214565326_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Jeg tror noen har spekulert alt for mye ut i fra bildene, og det er nok akkurat det Blizzard ønsker, og mye oppmerksomhet.

 

Jepp! Og dei får det akkurat som dei vil. Poenget med splash-screenen er ikkje at vi skal klare å finne ut kva for eit spel som blir annonsert, det er at vi skal tru at vi kan klare det. At vi skal sitte time etter time og studere kvar ein minste detalj, at på same tidspunkt kvar dag går tusenvis av folk inn på Blizzard.com berre for å sjå det nye hintet som har dukka opp. Det er meininga at vi ikkje skal kunne trekke konklusjonar, at alt skal vere eit enormt "kanskje".

 

Som Rob Pardo sa: "So you want me to announce the game before our announcement?" Dei kjeme ikkje til å gjere det gjennom splashen heller. Vi får kanskje eit hint til i morgon før annonseringa, men 100% kan vi ikkje vere før dei står på scena og heile industrien har retta blikket sitt mot dei. Er det forresten i morgon annonseringa skal vere? Nokon som veit norsk tid i så fall? Kunne vore artig å følge med på streaming!

 

Så til dagens nye bilde. Vanskeleg å seie kva det liknar mest på av Lich King og protoss eigentleg, ser ut som ei god blanding. Liknar ikkje mykje på Diablo i alle fall, men hadde det gjort det så hadde vi jo alle allereie vore sikre på at det va D3 som kom. Then again, vi har drept Diablo eit par gongar no og vi har øydelagt The Worldstone så alt kan jo skje, kanskje Diablo rett og slett har blitt litt... blå? Likte den der vikingkompassgreia! :D Og så har vi jo pentagrammet!

 

Haha, ein må berre elske Blizzard! Vi har pentagrammet, vi har augene til noko som liknar LK/protoss, vi har runar frå alle moglege spel, vi har ein mystisk og ikkje minst ond pingvin, vi har tal frå Lost aka. ein særdeles fantasifull dommedagsprofeti, vi har nokre mystiske ord som alle har med kulde å gjere.

 

Kva veit vi? Absolutt ingen verdas ting!

 

Men gledar vi oss til WWI? JA! :D

Lenke til kommentar
Til de som måtte lure, pentagram-teorien står fortsatt ved lag. Runene danner et tydelig pentagram.

Men det som overrasker meg er at ingen har pekt ut 3-tallet ved den første runen. Jeg har markert det men det er enkelt å se i Blizzards splasher.

For øvrig tror jeg mer på at det er et 8-tall ved Protoss-runen enn et uendelighetstegn.

 

post-131827-1214565326_thumb.jpg

 

For de som måtte lure på hvorfor 3 tallet og 8 tallet er innblandet her er det en direkte henvisning til at "The Lost Vikings" (orginale) kom på 3 disketter, og at oppfølgeren "The Lost Vikings II" kom på åtte disketter.

Lenke til kommentar

Diablo, Mephisto, Baal osv. er *DØDE* så vidt vi vet (dog hvordan du dreper noe som allerede bor i helvete og hvor du sender det hen, vites ikke... de dør kanskje aldri permanent, bare transcender). Så om fyren ikke ligner 100% på Diablo (selv om jeg synes han godt kan gjøre det), så er ikke det så himla rart fordi det kan være, det kan være den mest sansynelige karakteren, nemlig demonen Inarius, det kan være datteren til Mephisto, det kan være en av veldig mange av "offiserene" eller barna til Diablo og Baal, fra The Sin Wars. Det kan til og med være en fallen Tyrael!

Lenke til kommentar

Vel.... "armageddon theory" som den også heter henger jo godt sammen med Diablo Sin Wars og krigen som kommer til Sanctuary da... altså "krig i himmelen". Hvor englene og greier sier menneskeheten må deles i to for å overleve, og krige både på god og ond side, for at de skal overleve og finne sin egen skjebne eller noe slikt... kanskje man i Diablo 3 velger side litt ala horde og alliance, bare at denne gangen er en av faksjonene faktisk skikkelig onde :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...