Zandreu Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg vet FORTSATT ikke hvem ;P er. Fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Meg og ;P. Han er fyren til høyre om du måtte lure. Mkay?? Endret 2. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 http://k3babhome.no-ip.info/HW%20fotball%2...08/DSC01885.JPG Ufattelig bra Mmmmh, herlig.. x) Av de fineste bildene jeg har sett av meg, i grunn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg trivdes hvertfall med folka Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jaja, var koselig med fotballen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, så men! Alt var koselig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hvor blir det av Lars sine bilder? *poke Lars* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor blir det av Lars sine bilder?*poke Lars* Nå maste du, da kommer de aldri Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Han sa han skulle fikse de i morra :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Good news everybody. jeg har klart å slette alt som lå på minnekortet ved en feil, men fortvil ikke. Får nok gjennoppretta de. Må bare få tak i en minnekortleser før jeg får gjort noe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Good news everybody.jeg har klart å slette alt som lå på minnekortet ved en feil, men fortvil ikke. Får nok gjennoppretta de. Må bare få tak i en minnekortleser før jeg får gjort noe Bitch plz. T_T Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Det kom jo som et sjokk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Han lyger, det var jeg som klarte å gjøre den fantastiske feilen, han skal slippe å ta skylden for meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Good news everybody.jeg har klart å slette alt som lå på minnekortet ved en feil, men fortvil ikke. Får nok gjennoppretta de. Må bare få tak i en minnekortleser før jeg får gjort noe da blir det offentlig pisking med TP-kabel imorgen klokken 08. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Han lyger, det var jeg som klarte å gjøre den fantastiske feilen, han skal slippe å ta skylden for meg. Du vil at Ilpostino skal piske deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Han lyger, det var jeg som klarte å gjøre den fantastiske feilen, han skal slippe å ta skylden for meg. Du vil at Ilpostino skal piske deg. han vil nok mer enn det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Hun, kjære mod. Hun Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 det er vel nå jeg skal begynne å spørre deg ut hvor gammel du er, hvor du er fra, om du har kjærste, barn, ferdig me tidligere forhold, liker turer i skog og mark, blahblahblah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå