Gå til innhold

Aftermath for fotball-treff i Oslo 21 juni 2008


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Tør jeg spøøre hvorfor du sitter i rullestol eller er det aldeles på trynet, Wheelman?

 

Det er nok ikke på trynet, men grunnen til at han sitter i rullestol skal jeg la han svare på selv, selvom jeg vet hvorfor.

Lenke til kommentar
Dårlige bilder av oss "emoene". Synes vi hadde det kjempegøy og tulla mye jeg :p
Dere satter dere jo sånn 10000000 meter unna resten av folket jo som ikke spilte :\

 

Finfine bilder! Husker taklinga til biril svært godt!
Det ble litt taklinger ja...Sorry for de som fikk fotene sine ødelagt.

 

Det eneste jeg gjorde var stort sett å fiske langt oppe i angrep, langt forbi off-side, eller prøve å ta ballen fra JohnDoeMAKT :wee:
Trenger bare å løpe bak han og si "æ skal faen meg takle deg" så gir han opp :wee:

 

Hva i all verdens land og rike! Mrbjoern er like gammel som meg. Har jo bursdag noen dager etter meg. Jeg trodde du var 18-22 et sted jeg, minst!
W0rd. Mrbjørn ser ut som han er iallefall kjønnsmoden, men den gang ei. Får ikke lov til å pule med lyset på en gang :lol:

 

Etterpå besøkte B-real, Arinomi og jeg et par puber, før vi tuslet "hjemover".

 

Ellers føltes det litt sært å dukke opp etter at alle andre hadde tilbrakt dagen sammen, og begynte å kjenne hverandre litt. Intruder på høyt plan :p Kom seg da en eller annen spurte hvem jeg egentlig var, og det var jo godt at folk ihvertfall kjente igjen nicket :)

Stusset jævlig på hvem du egentlig var ja, dog når jeg ser avataren din så vet jeg egentlig ganske godt hvem du er ^_^

Var drit at det bare ble oss 3 igjen som var igjen som gikk ut etterpå, eller var det flere som var ute på byen etter at grillingen var over?

 

Og dere bare ble borte, før jeg rakk å si hadet til dere. =/ Men ja. Artig treff ^^
Unnskyld, kan du tilgi meg? :(

 

 

 

 

 

 

Var koselig å treffe dere folks, virkelig..synd at folk ble så splittet opp på slutten og folk måtte dra hjem og slikt...neste gang burde det kanskje ligge litt planer om hva en skal gjøre etterpå også for det ble bare jeg, aroniminininini (!!) og Llandari som gikk ut og tok noen pils etterpå.

Var bare flaks at jeg ikke mistet pengeboka min btw, var innom en irsk bar og sto utenfor og tok en røyk og bare noen kom og sa "Gisle??". Bare så jævlig gullhårflaks..kunne ha blitt en kjedelig tur hvis jeg mistet den.

Lenke til kommentar
Etterpå besøkte B-real, Arinomi og jeg et par puber, før vi tuslet "hjemover".

 

Ellers føltes det litt sært å dukke opp etter at alle andre hadde tilbrakt dagen sammen, og begynte å kjenne hverandre litt. Intruder på høyt plan :p Kom seg da en eller annen spurte hvem jeg egentlig var, og det var jo godt at folk ihvertfall kjente igjen nicket :)

Stusset jævlig på hvem du egentlig var ja, dog når jeg ser avataren din så vet jeg egentlig ganske godt hvem du er ^_^

Var drit at det bare ble oss 3 igjen som var igjen som gikk ut etterpå, eller var det flere som var ute på byen etter at grillingen var over?

 

 

 

Var koselig å treffe dere folks, virkelig..synd at folk ble så splittet opp på slutten og folk måtte dra hjem og slikt...neste gang burde det kanskje ligge litt planer om hva en skal gjøre etterpå også for det ble bare jeg, aroniminininini (!!) og Llandari som gikk ut og tok noen pils etterpå.

Var bare flaks at jeg ikke mistet pengeboka min btw, var innom en irsk bar og sto utenfor og tok en røyk og bare noen kom og sa "Gisle??". Bare så jævlig gullhårflaks..kunne ha blitt en kjedelig tur hvis jeg mistet den.

 

Var vel den konklusjonen vi kom til over et glass irsk også, at du kom til å kjenne meg igjen på avataren, selv om du ikke klarte å se den for deg akkurat da.

 

Flaks med lommeboka ja. Stussa voldsomt da jeg hørte han fyren rope: "Gisle". Er jo ikke akkurat Norges vanligste navn

Lenke til kommentar
Dårlige bilder av oss "emoene". Synes vi hadde det kjempegøy og tulla mye jeg :p
Dere satter dere jo sånn 10000000 meter unna resten av folket jo som ikke spilte :\

Kan jo ikke sitta sina ene målet. Det er jo helt bak mål ( :p ).

Om man først skal kikke på kampen, får man bedre oversikt fra langsia (:

 

Var drit at det bare ble oss 3 igjen som var igjen som gikk ut etterpå, eller var det flere som var ute på byen etter at grillingen var over?

Jeg veit jeg hadde lyst på forhånd, men jeg fikk så inni helvete vondt i hue i løpet av grillinga O.o

Lenke til kommentar
Var vel den konklusjonen vi kom til over et glass irsk også, at du kom til å kjenne meg igjen på avataren, selv om du ikke klarte å se den for deg akkurat da.

 

Flaks med lommeboka ja. Stussa voldsomt da jeg hørte han fyren rope: "Gisle". Er jo ikke akkurat Norges vanligste navn

Gisle...ikke så mange nei.

 

Kan jo ikke sitta sina ene målet. Det er jo helt bak mål ( :p ).

Om man først skal kikke på kampen, får man bedre oversikt fra langsia (:

 

Jeg veit jeg hadde lyst på forhånd, men jeg fikk så inni helvete vondt i hue i løpet av grillinga O.o

Harr harr harr ^_^

Ble litt vel stress når en måtte løpe for å rekke ølutsalget også...skulle kanskje ha stoppet fotballen litt før, men men....TEAM RED vant iallefall ^_^

 

Og jeg som trodde DJ_dark var tromsøværing jeg :ermm:

Jaja..:wee:

Lenke til kommentar

@bazukh og alle "sidelinjeditchere": Du sier at dere satt på langsiden for bedre å se kampen, men det virket ikke akkurat som dere fulgte med når jeg så dere, ingen heiarop heller :cry:

 

Mer fotball, mindre sidelinjeditching neste gang, deal?

 

 

Nå fremover vil jeg forresten være på et mini-forumtreff veldig ofte, nesten daglig. Jobber som det samme som Neppe og Juliess i Tønsberg. :wee:

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Ah, derfor dere forsvant så plutselig?

Ja, sånn ca :p

 

Harr harr harr ^_^

Ble litt vel stress når en måtte løpe for å rekke ølutsalget også...skulle kanskje ha stoppet fotballen litt før, men men....TEAM RED vant iallefall ^_^

Vi var litt smartere og stakk med en buss tidligere. Gooood tid, kunne vi ta oss :cool:

 

 

TSP: Det var det som var planen i hvertfall. Gjennomføringa var kanskje ikke allverden O.o

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Vel, var jo et fotballtreff, ville vært dumt om fotballen hadde tatt mye mindre tid enn eventuelle andre aktiviteter. Jeg skulle gjerne spilt mer fotball, for det skjer ikke ofte :w00t:
Nei nå er du på jordet og sykler med robåt og påhengsmotor.

"Fotballkveld" på pub f.eks. betyr halvannen time med kamp og 4-5 timer med sanseløs fyll. Vi bør holde oss til den regelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...