Gå til innhold

Aftermath for fotball-treff i Oslo 21 juni 2008

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Team rød vant med team hvit på en flott ikke-sisteplass. De som var 2 cool for fotballen gikk tidlig til grilling og fotballgjengen er enroute dit. Selv bailer jeg til grilling hos en kompis hvor det er sofa og terrasse.

Skrevet

Var på vei til parken med guttaboys, men kom på jeg faktisk har jobb å gjøre her, pluss jeg enda er på los angeles-tidssone :p

Skal pushe opp noen bilder så fort jeg får muligheten.

Skrevet

Hvilken park? Venter enda på svar fra ilpostino om hvor ferden går etter spillingen i og med at jeg ikke var og spilte. Har ikke tatt mer enn en god time nå uten svar :p

Skrevet

Takk til en super dag folkens! Måtte slepe meg hjem etter siste kampen, nå kommer jeg til å få det topp noen dager. Rødt lag var helt klar det beste. Vi (blått lag) holdt ut så lenge vi kunne. Virker som jeg har fått meg ny nick nå: Spissen :p

Skrevet (endret)

Bilder fra HW-fotball

1. Jeg har større bilder hvis noen skulle finne på

2. Joda, jeg har en del hundre bilder til, men det er ikke så lett å finne bra bilder når folk løper rassen av seg

3. Nei, jeg gidder ikke å fikse fargene på disse bildene.

Endret av allyse
Skrevet
Spilte dere på samme bane som vi spilte på da vi arrangerte det første treffet?

Nei. De forumhorene måtte gjemme seg så mye jeg ikke fant dem.

Skrevet

Får komme neste gang vettu ;) Tipper de fleste har vendt hjem. Kule bilder, b-real har jo det fantastiske ansiktsuttrykket bak meg, skikkelig evil med skumle planer :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...