Gå til innhold

Half-Life 2: Episode 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hvem var det som sa noe om release tidligst i 2010? må ha vært en trykkleif for info tidligst i 2012... -.-

Vet ikke med dere, men jeg har ikke hørt annet enn at Valve gang på gang har byttet mellom ja, det kommer.. en dag, og haha, gotcha!

 

Eller er det jeg som ikke har gjort hjemmeleksa mi kanskje? *blar videre gjennom forumet*

Lenke til kommentar

siden vi ikke har hørt en dritt om half life på ekstremt lenge nå, og dem holder (som offentligheten vet om that is) på med andre spill. Så derfor tror jeg det ikke blir noe mer half life med det første.

De jobber nok med å få Source til å tilfredsstille kravene de trenger. Biter av Episode 3 har kommet i flere oppdateringer til SDKen de siste årene. Valve ønsker å gå tilbake til røttene til Half Life med Episode 3. Altså mer skrekk. Mye av grunnen til at Valve ikke viser noe tidlig, som med Episode 2, er at de ikke ønsker å vise noe man kanskje kaster vekk senere i utviklingen.

 

 

4 år er lang tid for å episode, men Episode 3 blir nok langt mer enn det. Den skal avslutte seriens hovedhistorie. Regner med at de ønsker at det skal bli så godt de kan lage den.

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er en enormt stor half-life fan selv. Men, når vi på flere år enda ikke har hørt noe som helst - så er det grunn til å begynne å tvile.

hva om de vil holde det hemmelig? du husker det som skjedde med Half Life 2? det ble hacket og spredd utover Internet, det endte med at Valve måtte endre noe av historien og bekledningen til noen av karakterene. jeg velger og tro at de holder på med Half Life 3, men veldig mye mer hemmelighetsfullt enn de gjorde med Half Life 2.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...