Gå til innhold

Half-Life 2: Episode 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt at HL3 kommer etter EP3. Og at det skal handle om en annen fyr en Gordon.

 

Det med at HL3 kommer er riktig, men det at du skall være en annen fyr en Gordon er garantert feil!! Har ikke kilder på dette eller noe, men er ganske sikker på at de ikke bytter ut Gordon !

 

Er ikke sikkert at det kommer noen HL3 engang.

Valve bruker ca 3-6 år mellom hvert spill. Så ikke ha store forhåpninger

Lenke til kommentar

Valve har jo ikke sagt noe som helst om ep 3, bortsett fra at de jobber med den (som på valve-språk betyr at de planlegger den). Jeg tror at linkene mellom aperture science, portal-devicen, the overwatch, og Borealis vil bli forklart i ep 3. Stemmen til the overwatch er det samme som GladOS har. Skipet man fant i ep2 har navnet APERTURE SCIENCE på siden. Og hvordan kommer combines seg til jorda egentlig? Ved hjelp av en portal... Jeg tror også at ep3 eller portal 2 vil forklare hvorfor GladOS gassa alle i Aperture Science.

 

Muligens vil portal og half-life serien bli sammesveiset, slik at historien i portal foregår i det samme universet som half-life serien, men at det spilles som en annen karakter. Kanskje man vil møte hverandre (Altså at "insert test subject name here" og Gordon vil møte hverandre.

 

Jeg gleder meg mye til hva fremtiden og valve vil bringe.

Lenke til kommentar
Han mente sikkert att det kan hende Valve ikke eksisterer om 5-6 år, men jeg trur nok att hvis de av en eller anna merkelig grunn sku få problemer vil de fortsatt gjøre alt for å fullføre Half Life 3.

tvilsomt, har lest en eller annen plass, tror det var her på forumet, at konsoller vil dø hen så snart XBX360/PS3/Wii er foreldet, detter vil føre til at PC vil stå til (nesten) evig tid, bare det at det å kjøpe spill vil likne på WoW, med unntak av det at reklame vil betale de første timene av spilla for deg. Så, jeg har stoor tro på valve og andre PC-baserte utviklere.

 

Fant linken:

http://www.gamer.no/artikler/-_slik_blir_s..._aar_2020/54985

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...