Gå til innhold

Half-Life 2: Episode 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo det er RPG, men kan ikke sammenlignes med vanlige RPG. Litt mer som et FPS synes hvertfall jeg. En fin symbiose fra begge verdener kanskje.

Mitt inntrykk er at det er Oblivion i nytt skall da...

Sant nok, men Oblivion kan være førsteperson, og mange har kalt det FPS med sverd(First Person Slasher).

Still, det er litt for dumt å reklamere for det inne i her. Du kunne heller sagt at vi kunne finne oss et annet spill imens. Fallout 3 kan ikke sammenlignes med Half Life.

Lenke til kommentar
Er det så rart synes du?

 

-Mørk atmosfære? Check.

-Krigs/etterkrigsomgivelser? Check.

-Får forhold til karakterer? Check.

-Fantastiske våpen? Check.

-Mutasjoner på motstandere? Check.

 

 

Er vel ikke så rart at en som liker HL-serien kommer til å like Fallout bedre enn andre nye spill.

Fallout er generelt litt mer depressiv enn HL da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+981287349

De som har spillt igjennom Episode 2 vet jo at Borealis skipet skal ødelegges. Men kanskje vi får se noe til Aperture Science der også ?

 

Gleder meg iallefall som en unge, så episk slutt som HL2:EP2 hadde.

Lenke til kommentar
De som har spillt igjennom Episode 2 vet jo at Borealis skipet skal ødelegges. Men kanskje vi får se noe til Aperture Science der også ?

 

Gleder meg iallefall som en unge, så episk slutt som HL2:EP2 hadde.

Hadde vært kult hvis Gordon ble sendt til Borealis bare pga. et rykte, men når han kommer dit oppdager han at det er enda en faksjon i krigen. Nemelig Aperture Science. Du begynner da å sloss mot teleporterende elitesoldater.

 

Slik som i Opposing Force og FEAR.

 

 

*beklager skrivefeil*

Lenke til kommentar
Har det skjedd noe nytt på EP3 fronten i det siste? Kommet noen nye nyheter, release date (selv om de ikke er særlig presise når vi snakker om Valve :D) eller noe annet?

Om jeg husker riktig skulle Valve komme med den første informasjonen om Ep.3 før året er omme. Men vi alle kjenner vel til Valve sin tidsberegning.

 

De som har spillt igjennom Episode 2 vet jo at Borealis skipet skal ødelegges. Men kanskje vi får se noe til Aperture Science der også ?

Eli Vance ønsker at skipet og teknologien skal ødelegges, men det er nok ikke det som skjer vil jeg tro. Både The Combine og G-man har sine egne agendaer her. Aparture Science får vi nok se noen glimt av, men ikke noe mer enn selve teknologien de jobbet med.

 

Jeg tror snø og is blir en av det store nye i Source denne gang. Og vi vil helt klart måtte kjempe mot Advisors, kanskje er det du finner på skipet eneste mulighet.

Hadde vært kult hvis Gordon ble sendt til Borealis bare pga. et rykte, men når han kommer dit oppdager han at det er enda en faksjon i krigen. Nemelig Aperture Science. Du begynner da å sloss mot teleporterende elitesoldater.

Glad du ikke jobber hos Valve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Eli Vance ønsker at skipet og teknologien skal ødelegges, men det er nok ikke det som skjer vil jeg tro. Både The Combine og G-man har sine egne agendaer her. Aparture Science får vi nok se noen glimt av, men ikke noe mer enn selve teknologien de jobbet med.

 

Jeg tror snø og is blir en av det store nye i Source denne gang.

 

Tror vi får noen glimt av teknologien ja, sikkert bruke den litt også.

Man får sikkert ett valg om man vil ødelegge teknologien eller beholde den, noe jeg håper ikke skjer.

 

Gleder meg til en ny motor full av snø og kulde, det hadde blitt utrolig rått!

Lenke til kommentar

Men nå er vel Black Mesa Project like rund hjørnet? så da kan vi spille HL1 på HL2 motor, det gleder jeg meg til.. dessuten er det gratis om du har HL2 :)

 

Det ser jo ganske fint ut i forhold til sånn som HL1 var den gang det kom. Øverst i høyre hjørne ser man gamle HL1

 

http://www.moddb.com/mods/black-mesa/image...-mesa7#imagebox

 

 

Edit : La til bilde link og kommentar. Sorry OT

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...