Gå til innhold

Kulturo: Topplista: Mannlige vokalister


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønte ikke helt hva dere ville frem til med denne lista jeg. Er det en liste over de vokalistene dere mener er best, eller viser den hvem som fortjener å havne på en liste av en eller annen uviss grunn?

 

"På Kulturo.no vil gjennom en serie med topplister fremheve utgivelser og aktører innen musikk og film vi mener fortjener oppmerksomhet og heder etter forskjellige kriterier. "

Lenke til kommentar
"På Kulturo.no vil gjennom en serie med topplister fremheve utgivelser og aktører innen musikk og film vi mener fortjener oppmerksomhet og heder etter forskjellige kriterier. "

 

Ja, så jo det, men syntes bare det virket litt merkelig med en "oppmerksomhetsliste", men det er jo greit nok.

Lenke til kommentar

Var litt overrasket over at mindre kjente norske vokalister fikk plass mens Morten Harket ikke fikk det noe jeg er litt uenig i. Listen er selvfølgelig subjektiv så alt i alt vil jeg si det var en grei liste selv om den bar preg av at tilhengere av metal og rock hadde muligens litt for stor påvirkningskraft i forhold til andre sjangrer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...