Gå til innhold

Skal jeg la guttungen førsøke denne labyrinten?


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså hovepoenget er jo at folk skal bli skremt da, at man skal få et støkk. Skummelt kan jo bety så mangt i dette tilfellet, men det er jo laget for at folk skal skvette! Og barn er jo ikke akkurat mindre skvetne enn oss skulle jeg tro, tvert imot.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Nei, det skal vel mye til før noe på internett eller at en blir skremt irl får en dødelig effekt, ihvertfall ikke på unger! Men når det er sagt, så synes jeg fortsatt det er gjennomført slemt gjort og få en unge til å se på scary maze (snakker ikke om denne Waldo labyrinten selvom det var noe av det samme, bare uten det stygge trynet), for så og stå og le av ungen når h*n griner av redsel.

 

Nå snakker jeg sevsagt generelt og ikke dette spesifikke tilfellet.. Man har jo flere filmer av foreldre som gjør dette for å få et slags idiotisk kick eller som en idiotisk spøk.. Man burdte aldri leke med barnas følelser slik..

 

Håper bare en dag at de "utsatte" barna får sin søte hevn..

Lenke til kommentar
Nei, det skal vel mye til før noe på internett eller at en blir skremt irl får en dødelig effekt, ihvertfall ikke på unger! Men når det er sagt, så synes jeg fortsatt det er gjennomført slemt gjort og få en unge til å se på scary maze (snakker ikke om denne Waldo labyrinten selvom det var noe av det samme, bare uten det stygge trynet), for så og stå og le av ungen når h*n griner av redsel.

 

Nå snakker jeg sevsagt generelt og ikke dette spesifikke tilfellet.. Man har jo flere filmer av foreldre som gjør dette for å få et slags idiotisk kick eller som en idiotisk spøk.. Man burdte aldri leke med barnas følelser slik..

 

Håper bare en dag at de "utsatte" barna får sin søte hevn..

 

Nå mente jeg ikke helt bokstavelig at noen kom til å dø av redsel heller. Da jeg skrev "dødelig skremt" så var det bare for å illustrere at jeg mente mer enn bare "skremt".

Jeg tror ikke at de fleste unger ville reagert som gutten på filmen i åpningsinnlegget og begynt å grine heller, iallefall ikke 10 - 12åringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...