Gå til innhold

Skal jeg la guttungen førsøke denne labyrinten?


R@ge

Anbefalte innlegg

Haha, danilovic!

 

Jeg prøvde denne labyrinten på lillesøstra mi når hu var 6 år og hu bare skvatt litt og så lo av det :p. Skjønner ikke helt hva som går av ungene på de youtube filmene :), de må jo aldri ha sett et monster på TV før for å få en sånn reaksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes du skal gå opp et nivå og vise han 2girls1cup.

Hadde planer om å nevne dette. Neste steg! :D

Kan ta goatse, bottleguy og meatspin som mellomsteg før 2girls1cup. Haha.

 

Neida, er enig i de andre her, syns ikke det er spesiellt slemt egentlig, de har bare godt av det :p. Så blir de ikke pyser.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er flere som ikke helt skjønner hva en spøk er.. for alle som er inkludert i spøken skal le skjønner du.. Ikke bare den ene..

 

Man blir skremt nok her i livet om man ikke skal måtte være obs på at pappa sniker rundt og prøver og "ta" deg..

Tror nok heller det er deg som ikke har forstått at man ta en spøk på bekostning av noen andre. Gutten kommer bare til å le av det når han blir eldre. Unger er ikke så skjøre som du tror.

Lenke til kommentar

Blåbær: Jeg synes ikke det er snilt gjort å aktivt gå inn for å skremme en unge ved å bruke en metode som skremmer voksne også.. Det er som sagt bare unødvendig.

 

Men ja, selvfølgelig er det lov å dra en spøk på andres bekostning, men det er jo litt for slemt å gjøre det slik på en unge liksom..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...