Gå til innhold

Skal jeg la guttungen førsøke denne labyrinten?


R@ge

Anbefalte innlegg

Denne spøken er sikkert nesten like gammel som Internett selv, men fortsatt morsomt likevel.

 

Jeg snakker om sånne "flash spill" hvor man får presentert noe tilsynelatende uskyldig på skjermen, for så å bli skremt noe helt forferdelig av et skrikende monster som plutselig kommer frem på skjermen.

 

Det finnes sikkert hundrevis av forskjellige versjoner av denne, men en av de første var vel "The Maze Game" laget av Jeremy Winterrowd, hvor brukeren må navigere seg gjennom en labyrint uten å være nær veggen. Mot slutten på det punktet hvor man måtte konsertere seg noe voldsomt kommer plutselig det skrikende ansiktet til Regan MacNeil fra filmen Exorsisten frem.

 

 

Spørsmålet mitt er, skal jeg la guttungen få prøve labyrinten?

 

Inni spoileren finner dere en annen gutt som prøvde:

 

Her er et eksempel på en reaksjon:

Se filmen hos Youtube

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan være hevn for at han klikket pga. Playstationforbudet. ;-)

Meget godt poeng det der,,,,

 

Men jeg vet ikke om jeg tør... kan være han tar det veldig bra, og det kan være gutten får traumer....

 

En practical joke er jo svært gøy, men man kan jo fort sette latteren i halsen også liksom...

Lenke til kommentar

Tja. er gutten noenlunde stabil så bør vel det gå greit. Synes det er så mye snakk om traumer og varige men om dagen. Lurer på hvordan de som blir overbeskyttet idag kommer til å takle fremtiden.

 

Han gutten i videoen er sikkert j... skeptisk til labirynter på internett etterpå, og antakeligvis ikke fullt så godtroende overfor sin far en liten stund, men tviler på at han begynner å hylgrine bare han ser en pc.

 

Hehe har ikke unger storesøsken som lar de gjennomgå skikkelig lenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...