Gå til innhold

Blei ikke tatt =)


KNB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øh.. Javel, gratulerer, du brøt loven, skulle egentlig ha mistet lappen, betalt en kjempebot og muligens fått betinget fengselsdom.

 

Men slapp unna, håper jeg aldri møter deg i ei 40-sone, jeg er glad i livet mitt.

 

 

Edit:

Leifurs!

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar

For meg er det en gledens dag hver gang en råkjører blir smurt utover innsiden av sin egen sammentrykte og forvridde bil uten at uskyldige blir tatt med i dragsuget. Blir omtrent som når en selvmordsbomber uløser bomben ved er uhell og dreper kun seg selv, en grunn til latter og fest. Håper du snart slår følge.

Lenke til kommentar
Traff på ei militærblokkering i 100 km/t i ei 40-sone.

I SURVIVED :new_woot:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fint for deg, glupt å poste det her. Hvis rette vedkommende får snusen i det, skal det ikke være noe større problem å spore dette tilbake til deg via forumet, og hvis alt de mangler er et navn ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Ikke døm ham, han hadde kansje sin dødssyke datter i baksete og suste mot sykehuset med henne. Med gærne bandit-motherfucker-voldtektsmenn i hælene.

 

:)

Lenke til kommentar
Traff på ei militærblokkering i 100 km/t i ei 40-sone.

I SURVIVED :new_woot:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fint for deg, glupt å poste det her. Hvis rette vedkommende får snusen i det, skal det ikke være noe større problem å spore dette tilbake til deg via forumet, og hvis alt de mangler er et navn ...

Akkurat. Hvis jeg sier jeg kjørte i 160 km/t på E6 ved Lillehammer, rett utenfor Strandtorget i dag, så kan ikke Politiet (eller noen andre) gjøre noe selv om de greier å spore opp IP-adressen min, som forøvrig starter med 87.248, og bilnummeret mitt, som begynner på DJ 52.

 

Hvorfor kan de ikke gjøre noe? Hva vet de om det er han som eier bilen som kjørte så fort som faktisk skriver dette? Eller hva om det ikke var eieren av bilen som kjørte i 160? Jeg har absolutt ingen tro på at du kan bli straffet for å kjøre fort uten å bli tatt, men hvis du skryter av det på Internett i etterkant.

 

Edit: Glemte å si at jeg kjører en vinrød Alfa Romeo 156 '98.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Bileieren eller ei, hvis de har bilnummer og bevis på bilen har kjørt for fort (hvilket en post på et forum IKKE er, så tar de den. Tror du fotobokser skjelner om det er eier i bilen eller ikke? Nu får du gi deg.
Nja... Kan man sansynligjøre at man ikke er fører av bilen (f.eks. at man beviselig var på ferie i syden) så får ikke bileier noe pes. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...