Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ideer om hvorfor jeg ikke får dekning når jeg jailbreaker? Fikk det ikke når jeg gjorde det i går med netcom-abonnementet jeg kjøpte tlf med i går, og jeg får det ikke i dag etter å ha brutt og har et tele2 abo.

 

Edit: Og ja, jeg har dekning om jeg gjenoppretter

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Se en (eller to sider tilbake). Der har jeg linket til verdens enkleste jailbreak til 3GS (linken ligger i skjul-tag vel å merke). Prøv den om du ikke kommer noen vei.

Ja tenkte jeg skulle prøve det. Nettopp gjenoppretta til original nå. Sier fra om det funker slik at jeg får dekning!

 

Edit: Får knapt nok starta purplera1n før det kræsjer jeg. Har win7 på pcen, men prøvd i både xp og vista kompabilitetsmodus..

Edit2: Der, lasta ned en annen jeg fant på nettet i stedet for den i youtube videoen, og da funka det. Men sliter litt med å innstalere purplera1n da. :hmm: Prøve meg litt fram..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Purplera1n fungerte ypperlig for meg ihvertfall. Er det forresten noen her som har noen must-have apps / spill å anbefale ? Har Rolando og Doom, som jeg liker veldig godt. Har og lastet ned Remote og noe annet småtteri.

Assassins creed, worms, Pocket God, MONKEY FUCKING ISLAND!

Awesome Facts, Facebook, BeejiveIM, Ocarina, Air Mouse, Pro RSS, Wiki Mobile, Mat|Prat. Det er iallefall de jeg bruker nesten hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Mine mest brukte apps er Nike+ (er på saken, trenger sensor), Tv forecast, tweetie, yr.no, Leser (bokmerke til google reader webapp), files, ereader, leveringer, pianist

Lenke til kommentar

Krysser fingra for at iphonen kommer til uka, og at jeg ikke er en av de som må vente. Chess kommer ikke med noe klart svar..

 

Har jailbreaka søs sin iphone 3g, men mener hun mistet alt når oppdateringen kom. Hvordan er dette med kontakter og applikasjoner..? Regner ikke med at applikasjoner som er laset ned med cydia forblir om iphonen må tilbake til normal?

Lenke til kommentar

Hvis du nesten bare bruker iPod applikasjonen, og i tillegg slår av 3G, GPS, Wifi og bluetooth vil du vel kunne spille ganske lenge. Men det sier seg selv at den ikke når opp til en ren musikkspiller. Den skal jo bruke strøm til og søke etter dekning hele tiden osv.

Lenke til kommentar
Akk, har den samme statusen hos posten selv. Håper det er mulighet for at den blir levert postkontoret i dag. Bor i Oslo..

Jeg er ekstremt utolmodig !! :(

Du er ikke alene! At vi får den i dag kan vi bare glemme når pakken fremdeles ikke er levert posten. Begynner å se dårlig ut selv med tanke på mandag også spør du meg.. :ermm:

Hva driver Kjedehuset med, samler opp pakker og leverer de til posten hver torsdag?? :hmm:

 

 

kan ikke du ring posten, de vil fortelle deg om de har motatt pakken, kan du skrive svaret fra posten tilbatil oss andre er du snill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...