Gå til innhold

Merkelig Battleffield:BC grafikk feil?


Anbefalte innlegg

testa demoen til dette spillet til både 360 og ps3 og har merkelig feil i ps3 versjonen.....

når jeg står stille og panorerer til sidene så er det som om grafikken "lever/beveger seg"....hadde samme problem med uncharted spillet.Har en x3500 LCD tv fra sony og velger jeg "game" option så forsvinner det meste av problemet men liker ikke bilde som denne option har(blurry og uskarpt bilde)

COD4 feks er helt topp på ps3 her.

lurer på om det er noe feil med ps3n min :(

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanskelig å forstå hva du mener med "lever/beveger seg", men både uncharted og bad company har noen små problmer med tearing.

 

vanskelig å forklare...ikke hørt utrykket tearing om spill før men det jeg prater om er ikke små problemer.

Noe som tyder på at det er noe feil hos meg........

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Screen tearing er nå skjermen viser to frames/bilder samtidig, simpelt forklart går det ut på at en del av skjermen ikke blir oppdatert og dermed henger etter et kort øyeblikk før det hele retter seg oppigjen. Er svært synlig ved panoreringer, da du tydlig kan se en vertikal linje. Bildet retter seg oppigjen ved neste øyeblikk, slik at den delen av bildet som henger etter får et lite hopp.

 

Legger ved noen bilder som eksmpler.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...