Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde kanskje vært en idé om alle skrev en klage. Om en skrev er det lett å overse. Om derimot de får la oss si 300 av de som bor her, så er det ikke så lett. Synes nå at siden vi ikke har fått det vi har betalt for i husleie, så kunne man ha krevd lavere leie denne måneden. Har nada peiling på slike formelle ting angående kontrakter, vet bare at husleia i august var inkludert tv og internettet. TV-boksen fikk jeg i dag og nettet har vært katastrofalt. Så den "varen" vi har kjøpt inneholder store mangler.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i det folk skriver her og jeg er med på å klage. Hadde jeg bare orka et initiativ med å skrive ut en fin lapp som oppfordrer folk til å klage, og legge ut på hvert kjøkken. Kanskje jeg faktisk orker dette, slik at jeg har noe å gjøre i de 10min det tar en 5mins youtubevideo å laste inn.

 

Jeg er skuffa over det at Discovery ikke er med, oooog MTV, wtf?! På infogreia vi ble utdelt til å begynne med, var det ikke snakk om basispakker og dit og dat, der var det et bilde av kanalene vi skulle ha, som nå viser seg er kanaler vi kan ha. Og for noe bullshit at vi må betale så mye ekstra i måneden ETTER å ha installert GRATIS (for voll) tv på rommene deres, som de da kan bruke så lenge de vil. Det er vel greit at 3 hybler kan leie en pakke sammen, men hvorfor kan ikke alle 7 gjøre det? Eller et helt bygg? Om man har 100tv-er hjemme, så betaler man vel kun for en ekstra pakke, ikke 100ekstra av samme pakke?

 

 

Uansett, så er tilbudet dritdårlig, det eneste som er som lovet er vaskeriet, som jeg liker så langt. Men hvorfor oppfatter (bare sett det på de hvite) maskinene at en vask på 39-49min ikke kan bli tatt 1-1.5 time før maskinen er reservert, for den sier at det ikke er nok tid igjen? Internett er treeeeegt, streame video går så utrolig elendig fra tid til annen, og igår (?eller dagen før) var hele nettet på hele voll nede i 30-40min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...