Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+12348972834

Går det an å søke inn flere kanaler på den altibox-greia? Alle kanalene som er i basispakken er visst ikke med og noen av kanalene er ikke ment å være med heller...

Endret av Slettet+12348972834
Lenke til kommentar
Tror det ble noe kluss med installeringa av den nye kontakten til vår altibox-boks. Alt er i orden sånn rent fysisk, men ingenting fungerer.. :/

 

Vet noen hvordan det er med grenser på opp/nedlasting med det nye nettet? Er det fortsatt 10GB/24h?

 

Ingen begrensning. Trenger ikke det når alle ender på isdn-hastighet etter semesterstart.

Lenke til kommentar
Uhyggelig med 50mbit på 500 hybler uansett. Da er jeg mer for kjapp respons og 10gb/24h. But but.

 

Båndbredden vil tilsvare båndbredden vi hadde hos NTNU, rent bortsett fra at dette vil

være et stabilt nett.

 

Var ikke det 100mbit?

 

Hver person hadde 100Mbit, Voll hadde 1 Gbit til moholt-gw. Nå har hver person 100Mbit, mens hele Voll deler 50 Mbit ut.

Lenke til kommentar
Åssen er tilkoblingene på den Altibox-boksen? Er det VGA- eller HDMI-utgang på den, så jeg kan smette den rett i PC-skjermen min?

 

Jeg vil ha TV, men vil ikke kjøpe ny skjerm/TV! :)

Fant ut at dekoderene har Scart, S-video og kompositt. Vil denne fungere, tror dere? Vil den da "stjele" lyden, eller vil den fortsatt være mulig å nå via lyd-utgangen?

Lenke til kommentar
Åssen er tilkoblingene på den Altibox-boksen? Er det VGA- eller HDMI-utgang på den, så jeg kan smette den rett i PC-skjermen min?

 

Jeg vil ha TV, men vil ikke kjøpe ny skjerm/TV! :)

Fant ut at dekoderene har Scart, S-video og kompositt. Vil denne fungere, tror dere? Vil den da "stjele" lyden, eller vil den fortsatt være mulig å nå via lyd-utgangen?

 

Har ikke peiling.. Men det burde jo fungere, folk har slike oppkoblet til forsterkere o.l..

 

Selv har vi nettopp bestillt ny TV, og det sto på det arket at man kan bruke HDMI, men det er jo tross alt ingen HDMIkontakter på den... Må vi bestille en HD-dekoder? (Vår fungerer ikke uansett, så må bestille ny allikevel..)

Lenke til kommentar
I følge det heftet som henger på kjøkkenet er det HDMI-kontakt på fellesrom-dekoderen, men ikke på hybelrommene.

 

Hm, det er ikke HDMI-kontakt på vår.. Det er en sånn grå en.. :p

Jeg har i hvertfall bestillt meg en ny dekoder, og ba om en HD-dekoder. Det var null problem, kommer vel i løpet av uka.. Endelig TV, yay! :)

 

Forresten, er det noen som faktisk har fotballkanalene?

Vi har de ikke på fellesrommet, og de skulle jo være en del av grunnpakken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...