Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Må man gjøre noe spesielt for å få opp den nye avtalegiro-tingen opp i nettbanken? I min nettbank ser jeg bare den gamle avtalegiroen til voll. :dontgetit: Jeg sendte den avtalegiro-avtalen sammen med leiekontrakten til voll for lenge siden.

 

Det eneste man måtte gjøre var å sende avtalegiro-lappen tilbake til Voll ferdig utfylt? Man måtte ikke ta den med til banken for å ordne en ny avtalegiro? Det er over en måned siden jeg sendte inn den nye kontrakten, så jeg husker ikke hva jeg sendte. Men noe ny avtalegiro finns ikke i min nettbank heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytter i løpet av uka og lurte på en del ting om kjøkkenet:

 

Hvordan blir kjøkkenet delt mellom seg. Har folk kjøkkenutstyret deres på deres faste hyller/skap? Er det lås på skapene?

Hva med maten i kjøleskapene, har alle tilgang til hverandres mat? :p

 

Til slutt: Har dere som bor der deltidsjobb ved siden av studiene, eller holder det med studielånet?

 

ninja out :ph34r:

Lenke til kommentar

Et pr. kjappe spørsmål om rommet :)

 

For det første, skapet, er det kun mulighet til å henge klær på kleshengere der, eller er det også skuffer/hyller til småting?

 

Er det plass til å oppbevare bokser med ting under senga? Er det noe der fra før?

 

Er det noe hylleplass og/eller knagger på badet med plass til å henge fra seg håndkleer, evt. sette fra seg diverse baderomsting?

 

Setter pris på alle svar :)

Lenke til kommentar
Et pr. kjappe spørsmål om rommet :)

 

For det første, skapet, er det kun mulighet til å henge klær på kleshengere der, eller er det også skuffer/hyller til småting?

 

Er det plass til å oppbevare bokser med ting under senga? Er det noe der fra før?

 

Er det noe hylleplass og/eller knagger på badet med plass til å henge fra seg håndkleer, evt. sette fra seg diverse baderomsting?

 

Setter pris på alle svar :)

 

Skapet er todelt, en del til å henge klær og andre delen er hyller.

Under senga er det en stor skuff du kan legge ting i. Det er et lite skap på badet til diverse ting, men ikke plass til håndkleer,

Lenke til kommentar
Studielånet holder men det kan bli litt trangt. Selv har jeg to deltidsjobber i tillegg til studiet.

 

To studiejobber?? Og du klarer likevel å få tid til å lese? Hvor ofte jobber du da?

 

Jobber når jeg vil, er bare fint å drive med noe annet mellom forelesninger. Til tider er det veldig fint å tjene penger _i_ forelesning også.

 

Lothe: Joda, knagger til små, tenkte på slike store jeg.

Endret av jurg
Lenke til kommentar
Studielånet holder men det kan bli litt trangt. Selv har jeg to deltidsjobber i tillegg til studiet.

 

To studiejobber?? Og du klarer likevel å få tid til å lese? Hvor ofte jobber du da?

 

Jobber når jeg vil, er bare fint å drive med noe annet mellom forelesninger. Til tider er det veldig fint å tjene penger _i_ forelesning også.

 

Lothe: Joda, knagger til små, tenkte på slike store jeg.

 

hva slags jobber er det du har da :p?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...