Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11.09.2009: Onsdag fikk vi økt hastigheten på nettet til 100 Mbit/s. Vi kommer til å fortsette å jobbe for å utarbeide et mer effektivt internett ved å lage begrensninger for import / eksport. Det kan ta litt tid før dette er på plass. I mellomtiden vil jeg oppfordre ALLE til å begrese denne type bruk av internett, spesielt på travle tider av døgnet.

 

Noen som har lagt merke til dette? :p

Synes fortsatt det er treigt jeg. :blush:

 

Også har jeg fortsatt ikke de dumme fotballkanalene. Hvis jeg trykker på "Fotball" på portalen, så kommer jeg til den siste kanalen i lista, TV vest eller hva faen det er... :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått svar fra Gry angående fotballkanalen. Den får vi IKKE! Jeg håper det er flere enn meg som kommer til å skrive en krass klagemail til NTE angående dette. Det står i klartekst i markedsføringsskrivet vi fikk fra NTE at vi SKULLE få fotballkanalen. Dette er ikke noe vi bør gå med på, uansett om man liker fotball eller ikke. Vi burde av prinsipp få den kanalen..

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som hører de idiotene som er oppe langt på natt og skravel utenfor D, B og E blokka på de benkene? Det er en jente og en gutt, og jenta snakker så sykt høgt at det skulle ikke vært mulig. Tror ikke de var fulle engang, bare to rastløse tullinger som sitter der å prater om alt mulig! De har vekt meg to ganger på rad nå (jeg sover egentnlig ganske tungt!) mellom 2-4 tiden. Inatt var det like før jeg tok på meg tøflene og gikk ned dit.

 

Det er helt ok med bråk på fredager, lørdag og ja til og med torsdagskvelder. Men tirsdag og onsdag?? common, noen går faktisk skole og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...