Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden bad er felles, vil da strømregningen fordeles likt mellom de som deler det? Hvordan blir det for eksempel hvis noen vil ha varmekablene på og noen av?

 

Når ble bad felles?

 

All strømmen som brukes går på én felles utregning pr oppgang. Det være seg fra fellesområder til stikkene du har inne på hybelen din.

Den felles utregningen deles så ned i prosentvis fordeling per hode. Det overskytende eller underskytende

faktureres så én gang per semester.

 

A-konto minus forventet strømforbruk(basert på reell strømbruk i fjor) er lik overskytende eller underskytende.

 

Jeg kan love dere at det blir en saftig regning. Alle må betale for andres sløseri med strømmen.

Så lenge det finnes slike idioter som naboene mine som nekter å bruke sparepærer, på det grunnlag av at de ikke "liker"lyset, så vil det bli dyrt.

 

Jeg er for så vidt enig at man går ikke bare rett inn i kjøkkenet til folk.

Straffeloven er ganske klar på området.

Endret av Poldot
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lulz, 1. etasje i Q utløste alarmen, og den har stått på i 1.5 time ca, (kom hjem for 30min siden, da hørte jeg at den hadde holdt på i 1time allerde) de får ikke slått den av visst, og det er iskaldt der av all luftinga. Vet ikke om de er klar over at det finnes en vakttelefon, men jeg har ringt den 3 ganger nå i de 20 siste min, men ingen svar der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...