Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen tips til tv? Er jo ikke så god plass på rommet:P

 

Kjøp deg en billig samsung 32". Du kan sikkert greie å dytte inn en 37" også, men 32" er etter min mening passelig til de hyblene vi har. Jeg har satt min tv mot et hjørne og den tar dermed ikke så stor plass. Denne tven kjøpte jeg for ca et år siden. Det kan hende denne gir mer for pengene, siden det er 5-serien til samsung og med støtte for FullHD. Når det gjelder FullHD, så har det vel kanskje ikke mye for seg på en 32".

 

Begge tvene kan kjøpes på databutikker som finnes i Trondheim (Mamoz og Datakjeden), så hvis du har tilgang til bil, så sparer du jo porto også :)

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar
Noen her som har mistet penger i dag? I tilfelle kan du sende en PM med hvor mye du har mistet og hvor du mistet dem.

 

Par hundre tusen i en sølvgrå koffert, liggende på en krakk...

 

Dune1982; Så bra ut dem, hva med denne?

 

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/...ilips-32-lcd-tv

 

Er jo hakket billigere

 

Phillips forbinder jeg med kvalitet når det gjelder TV, så ja, den funker sikkert godt den også. Løp og kjøøøp, hehe. Her har du en litt lengre produktbeskrivelse av tven forresten.

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Det kan jo selvsagt lønne seg å komme tilbake noen minutter før maskinen åpnes. Folk stjeler kanskje ikke, men har ingen skrupler for å slenge tøyet ditt ut i de kurvene straks maskinen er ferdig.

Lenke til kommentar
Det kan jo selvsagt lønne seg å komme tilbake noen minutter før maskinen åpnes. Folk stjeler kanskje ikke, men har ingen skrupler for å slenge tøyet ditt ut i de kurvene straks maskinen er ferdig.

Hva er galt med å ta ut tøyet? Maskinen er ferdig, det er neste person sin tur.

Lenke til kommentar

Enig, det er det kurvene er til. Har opplevd litt av når det kommer til folks vaner med å hente tøy. Om alle maskinene er i bruk, så skal man legge klærne i kurvene slik at den maskinen kan brukes. At noen glemmer at de vasker tøy er for meg ubegripelig. Ofte vasker jeg først sengetøy og når det er ferdig hiver jeg det i tørketrommel samt vanlig klesvask på en hurtigvask. Da er det ferdig samtidig. Ikke sjeldent at klær som var ferdigvasket og lå i maskinen da jeg kom med sengetøyet enda lå der når jeg var ferdig med greia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Selvsagt, jeg er enig i at man skal fjerne tøyet når det har ligget lenge. Men enkelte ganger virker det som om folk praktisk talt står å venter på at det siste minuttet skal renne ut slik at de kan rive opp døra og kaste ut klærne som er der.

 

Det er heldigvis ikke selvopplevd at klærne ikke er der jeg trodde de skulle være, man er da ikke så dum at man glemmer klesvasken på et vaskeri. De som derimot driter i å hente klærne til rett tid kan bare ha det så godt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...