Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er ikke tøff nok, dessverre. det er en ting å gå ned å si "vennligst vær stille jeg skal opp kl 7",en annen ting å heve stemmen og lage enda mer bråk :p

 

Å joda du er da tøff nok for det. :)

Åpne vinduet og derati: "JEBEEEM TIIIIIIII KUUUUURWAAAAAA, FUCK OFF MED DEN PRATING I GÅRDEN SA JEEEEG!"

Lenke til kommentar

Faaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!

 

I dag datt min verste skrekk ned i postkassa; Lisensavgiften!!!!!!

 

Kjære gud, hvorfor meg? Tven er registert på hjemmeadresse, og ingen i svarteste lisensavdeling skulle få vite at jeg nyter hotel cæsar på kveldene. Over 700 kroner for 4(!!!!!) måneder. Jeg er jo for faen meg bare en fattig student, som ikke en gang ser på NRK.

 

Neste valg stemmer jeg FRP, AP kan ta seg ei bolle.

Lenke til kommentar
Faaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!

 

I dag datt min verste skrekk ned i postkassa; Lisensavgiften!!!!!!

 

Kjære gud, hvorfor meg? Tven er registert på hjemmeadresse, og ingen i svarteste lisensavdeling skulle få vite at jeg nyter hotel cæsar på kveldene. Over 700 kroner for 4(!!!!!) måneder. Jeg er jo for faen meg bare en fattig student, som ikke en gang ser på NRK.

 

Neste valg stemmer jeg FRP, AP kan ta seg ei bolle.

 

Noen andre som har fått installert Tv av noldusene i NTE som har motatt lisensavgift? En av forutsetningene for at jeg i det hele tatt betalte 1000 kroner for å få installert tv på rommet var at det skulle være en engangsavgift. Voll Studentby gav tidligere uttrykk for på sine hjemmesider at de som betalte for tv på rommet ikke måtte betale lisens. Hvis jeg nå plutselig får et lisenskrav fra kommunistene i NRK, så sender jeg den jækla Altibox-dekoderen min i retur.

Lenke til kommentar
Faaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!

 

I dag datt min verste skrekk ned i postkassa; Lisensavgiften!!!!!!

 

Kjære gud, hvorfor meg? Tven er registert på hjemmeadresse, og ingen i svarteste lisensavdeling skulle få vite at jeg nyter hotel cæsar på kveldene. Over 700 kroner for 4(!!!!!) måneder. Jeg er jo for faen meg bare en fattig student, som ikke en gang ser på NRK.

 

Neste valg stemmer jeg FRP, AP kan ta seg ei bolle.

 

Noen andre som har fått installert Tv av noldusene i NTE som har motatt lisensavgift? En av forutsetningene for at jeg i det hele tatt betalte 1000 kroner for å få installert tv på rommet var at det skulle være en engangsavgift. Voll Studentby gav tidligere uttrykk for på sine hjemmesider at de som betalte for tv på rommet ikke måtte betale lisens. Hvis jeg nå plutselig får et lisenskrav fra kommunistene i NRK, så sender jeg den jækla Altibox-dekoderen min i retur.

 

 

Voll kan ta seg en bolle, en må betale lisensavgift om en har Altibox på hybelen ja. NRK sier seg veldig uenige i utsagnet fra Voll.

Lenke til kommentar

 

Her lukter det demonstrasjoner og opprør!!! lol

 

Edit: Dette burde vi ha fått opplyst, da jeg tror det er en hel del, meg inkludert, som da hadde droppa hele skiten.

 

Jeg vet ikke om det rapporteres til NRK når altibox installeres, men den er lisenspliktig akkurat som en vanlig mottaker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bruker dere varme i gulvet på badet? Og isåfall hvor mange grader?

På min står det ikke antall grader, men vi har cirka 1/4 av full guffe. Og det gir faktisk en ganske behagelig varme.

 

Hvor mye kommer an på to ting: Hva man synes er komfortabelt, og hvor mye man er villig til å betale for det (med tanke på strømforbruket). Oppvarming koster ganske mye, så man vil ikke ha en halv grad for mye der. :)

 

EDIT: Ser jeg postet i feil tråd, så svaret ble ikke så Voll-relatert. Jaja.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...