Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, men da burde noen få de til å fjerne de feilaktige opplysningene på voll.no.

 

Jeg sa jeg har kun merket nedgang i makskapasitet, ikke jevnt over. Dvs. jeg klarer ikke å få hastigheter på 10 MB/s slik jeg noen ganger klarte før, men at nettet jevnt over er slik som det har vært. Jeg får hastigheter på 2-5 MB/s og det er raskt nok egentlig.

 

Jaja, det blir nok et helvete her på tunet når folk kommer tilbake og kapasiteten viser seg å faktisk være 50 Mbit fordelt på alle. Glad jeg ikke skal bo her mer.

Bare for å få alt på det rene (fra voll.no):

Båndbredden vil tilsvare båndbredden vi hadde hos NTNU, rent bortsett fra at dette vil

være et stabilt nett.

Også fra voll.no:

Dette vil gjøre at Voll Studentby vil være ENESTE STUDENTBY I LANDET som har en slik kvalitet på både bredbånd og Kabel-TV.

Og tilslutt, enda et sitat fra voll.no:

NTE Bredbånd er vår leverandør av internett til hele studentbyen. Vi får fiber levert til døren og vi har en kapasitet på ca 50Mbit/s.
Lenke til kommentar
Okei, men da burde noen få de til å fjerne de feilaktige opplysningene på voll.no.

 

Jeg sa jeg har kun merket nedgang i makskapasitet, ikke jevnt over. Dvs. jeg klarer ikke å få hastigheter på 10 MB/s slik jeg noen ganger klarte før, men at nettet jevnt over er slik som det har vært. Jeg får hastigheter på 2-5 MB/s og det er raskt nok egentlig.

 

Jaja, det blir nok et helvete her på tunet når folk kommer tilbake og kapasiteten viser seg å faktisk være 50 Mbit fordelt på alle. Glad jeg ikke skal bo her mer.

Bare for å få alt på det rene (fra voll.no):

Båndbredden vil tilsvare båndbredden vi hadde hos NTNU, rent bortsett fra at dette vil

være et stabilt nett.

Også fra voll.no:

Dette vil gjøre at Voll Studentby vil være ENESTE STUDENTBY I LANDET som har en slik kvalitet på både bredbånd og Kabel-TV.

Og tilslutt, enda et sitat fra voll.no:

NTE Bredbånd er vår leverandør av internett til hele studentbyen. Vi får fiber levert til døren og vi har en kapasitet på ca 50Mbit/s.

Jess, har sett det jeg og. Må bare si at det er sjokkerende med 50 Mbps fordelt på alle.

Lenke til kommentar
Båndbredden vil tilsvare båndbredden vi hadde hos NTNU, rent bortsett fra at dette vil

være et stabilt nett.

NTE Bredbånd er vår leverandør av internett til hele studentbyen. Vi får fiber levert til døren og vi har en kapasitet på ca 50Mbit/s.

 

Unnskyld min uvitenhet, men hvordan kan de si at 50Mbit tilsvare tidligere 1Gbit?

 

Helvete as, at de skal herpe tilbudet på denne måten. Ikke bare det, men vi må betale nesten 1000,- selv for å installere kabelTV for dem for å få TV på rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...