Gå til innhold

Russ 2009, for oss som blir russ!


Russ 2009  

144 stemmer

  1. 1. Hvor har folket tenkt seg til våren?

    • Stavanger
      53
    • Lillehammer
      22
    • Tryvann
      51
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      29
    • Ingen
      50


Anbefalte innlegg

Her i Rana har vi slipp 30. april - så fest natt til første mai.

 

Men russebukse før mai? Hvordan definerer dere russetiden da, fra dere får på dere buksene, eller fra 1. mai? I Rana har det tradisjonellt bare vært fra 30. April til 17. mai.

 

Har dog Ståkuke før den tid - hvor vi kler oss ut i forskjellige kostymer (http://moheiarussen.com/Stakuka).

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble Østlandstreffet for meg i helga, relativt rolig for min del iom at jeg kjørte, men ble likevel ikke noe søvn før nærmere 10 på lørdagen. :)

 

Bilen vår, som ikke var i nærheten av ferdig, fikk uventa mye oppmerksomhet da vi kom. Pussa ned bare litt av den, og ikke lakket enda, så foreløpig navn som passet til tilsatnden på bilen ble skrevet på med sprittusj. Anlegget var heller ikke på plass enda, så måtte nøye oss med allsang på turen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde seriøst aldri trodd at det skulle være så mye stress med van som det ble for oss. Men ble ferdig med den på under ei uke. Var virkelig en fryd da vi fikk montert anlegget og kjørte opp på 140dB!

Jeg er nesten lei alt som har med russ å gjøre før tida har begynt. =S

Er det noen som vet om det er lov å ha aggregat på taket?

Lenke til kommentar

Er så forbanna glad over at jeg dreit i å ha van. Så og si alle jeg kjenner sier det bare er stress som f, og en fjerdedel av bilene går jo ikke i det hele tatt.

 

 

Var på den siste dagen av Tryvann sist helg, Tryvann natt til 1. mai, og tok i går en impulstur til Lillehammer. Jeg kjørte opp dit med to venninner, kom i 10-tida, drakk meg drita, kjørte hjem igjen i dag. :fun:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Det går heeelt fint å være russ uten buss. ;)

 

Greit å heller spare de pengene. Ganske harry er det også, synes jeg.

 

Enig! Det er jo skikkelig dyrt, og ganske masse arbeid. Her jeg bor er det ingen som har buss, bare noen få som har van

Lenke til kommentar

Jada da var jeg kommet meg hjem fra landstreffet 09!

Herlig god gang, men jeg var så gruelig sliten... tentamener på tentamener gjør meg seriøst trøtt, og da jeg i helgen må slå ut alt er det til å dø av. Uansett har et nydelig bilde av meg selv her, Turboneger konsert... nuff said :p

post-155679-1241918114_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Elendig at det ikke er bedre tråder om russen 09. Jeg sier bare: helvete det er sykt kjipt å være ferdig. Jeg hadde liksom nettopp fått et forhold til buksen min nå og var klar for de neste seks ukene liksom.

 

Men det har vært sykt fett i den tiden jeg har kunnet feste. Russedåpen var 24.apr så vi har jo hatt drøye tre uker! Dog med en del fuckings tentamener og avsluttende prøver, den siste var 14.mai =(

 

MEN, det har vært sykt fett og jeg er lei meg for at jeg skal pakke vekk buksen =(=(=(

 

Den burde vært i to måneder!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...