Gå til innhold

Russ 2009, for oss som blir russ!


Russ 2009  

144 stemmer

  1. 1. Hvor har folket tenkt seg til våren?

    • Stavanger
      53
    • Lillehammer
      22
    • Tryvann
      51
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      29
    • Ingen
      50


Anbefalte innlegg

St. Olav er en gammel økonomi-/handelsskole og alle (samfunn og realfag) blir da blå. :) "Tradisjoner" er vanskelige å bli kvitt.

 

Men så vidt jeg vet skal det endres slik at russ'10 vil bli rødruss. Men dette er kun rykter, og lenge var det også rykter om at '09 kullet også skulle skifte fra blått til rødt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

eei, RUSS!

jeg kommer fra trondheim, og er sykt gira på å dra nedover til tryvann for litt party ^^ 8 til 10 mai er helga. greia er da, at jeg har heldags osv 8 mai, æsj. men jaa, tenkte da å ta fly nedover , men trenger jo så klart å komme meg fra gardermoen og til tryvann ! noen som har no peiling på om det er no transport av no slag bortover? hadde gjort meg über glad !! :D:D gira på party!!!!

Lenke til kommentar
eei, RUSS!

jeg kommer fra trondheim, og er sykt gira på å dra nedover til tryvann for litt party ^^ 8 til 10 mai er helga. greia er da, at jeg har heldags osv 8 mai, æsj. men jaa, tenkte da å ta fly nedover , men trenger jo så klart å komme meg fra gardermoen og til tryvann ! noen som har no peiling på om det er no transport av no slag bortover? hadde gjort meg über glad !! :D:D gira på party!!!!

 

Flytoget går fra Gardermoen direkte til Oslo S. Derfra bare hopper du på T - banen til Frognerseteren eller tar en drosje (hvis du har noen høvdinger å svi av).

Lenke til kommentar

Lillehammer!

Bor 5 min å gå unna så xD

 

Jeg greide å bestille russelappen først et par uker etter fristen gikk ut. Har jeg mulighet til å få den tidsnok til første treff 24. april likevel?

 

du får ringe de å spørre.... men hvis ikke så har de deg jo på lister ved russetreffene så de kan sjekke opp om du virkelig er russ

Lenke til kommentar

Folk her som skal i kongeparken i år? Isåfall har dere noe annet sted å bo enn telt? Tenkte egentlig å leie en hytte med noen kompiser, men det var ingen ledige :(. Hotell er vel nesten meningsløst annet enn å stikke innon, ta en kjapp lur en times tid og dusje? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Russen i år eier ikke samme engasjement som tidligere kull. Ikke her på forumet iallfall.

 

Revyen er unnagjort, med en knallforestilling, og en som ble mer preget av fall. Ikke alltid like greit å levere en like god forestilling dagen etter en heidundrende premierefest. Revyen bar også med seg første sjanse til å gå i russebuksa, og jeg kan ikke annet si enn at den er greit inngått med tanke på skitt allerede.

Lenke til kommentar

Er russ i år og har på meg russebuksen i dag. Vet ikke helt om jeg er komfortabel med det, synes ikke det blir riktig å ha den på før 1. mai. Men i dag må jeg i hvert fall ha den på, for vi skal ta bilder på skolen i dag.

 

Russelederne har sagt at vi kan ha den på fra i morgen og, men da er jeg mer skeptisk til å gå med den. Tror jeg drøyer det med å gå med russebukse hver dag til mai. ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

For oss er det slik at russebuksene/-uniformene ikke blir tatt i bruk før rundt dåpen ca 24-25. april. Tror da ikke dette er en strenge regel man blir straffet hardt for å tøye da. Jeg holder meg hvertfall til kun t-skjortene og joggebuksen for øyeblikket.

 

Hvordan er det med dere og russenavn da? Vår klasse har bestemt at det skal holdes hemmelig frem til dåpen, men mitt navn har dessverre lekket ut til meg.. Litt nasty mitt navn, men for all del..

Lenke til kommentar

Nei forsåvidt ikke.. Lurer på om det er noen kjente her på forumet:P

 

Mitt navn er.. *trommevirvel* .. GILFHUNTER!

 

Et meget suspekt navn (og gjerne uoriginalt?) tenker du vel. Det har en helt ufrivillig, småpinlig, men uskyldig historie fra en taxitur etter en våt tur på byn med et par skøyeraktige kamerater som grunnlag.

 

Jeg har fått høre andre russenavn av en enda mer suspekt karakter, så får vel tåle navnet mitt :p De gøyeste navnene er de som har en historie som hører med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...