Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Dette var mit første møte ned andre akam'ister og det var en herlig gjeng!! Gleder meg alt til neste tur. Jeg er ned videre. Utrolig også hvor mye alle fotobagger og fotovesker er lastet med.

 

Turen gikk i fra oslo s, ned mot børsen og oppover mot festningen. Skansen var stengt men fant et annet sted for å varme oss litt. Videre ned mot brygga der det var en urolig solnedgang med farger. Her datt noen av, en etter en ble borte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som er for et lite fototreff helgen 14-16 januar?

 

Da arrangeres nemlig fotomessen på Lillestrøm, Vi var endel som dro opp dit ifjor.

 

Det er vel mest aktuelt å ta enten lørdag eller søndag.

 

Les mer om arrangementet her

Jeg er med, for meg passer det begge dagene, men best litt utover dagen lørdag, si 14-tiden.

 

Denne gangen har jeg planer om å kjøpe en ny kameraveske og et par SD-kort og et ekstrabatteri til kameraet mitt om jeg finner det. Alle andre tilløp til innkjøp bør stoppes, med faktaopplysninger om relle behov. :D

Lenke til kommentar

Har også tenkt meg til fotomessen, men tror det blir på lørdag. Skulle kjøpe meg et nytt objektiv før jul, men kanskje det er gode tilbud på messa tenkte jeg og utsatte handelen.

Inviterer akamister hjem til meg til en matbit etter messebesøket. Da kan vi prate om messen eller andre temaer i rolige omgivelser. Send en melding til meg slik at du får adressen og at jeg får et hint om hvor mange det skal dekkes på til. Har plass til 8 gjester.

Lenke til kommentar

Har planer om å reise på messe jeg.

 

Vet ikke hvilken dag det blir. Er jo fotograf for KFL, og LSK starter med treningskamp den 15 januar kl 14:00 i LSK-Hallen

 

Så jeg skal da på denne kampen å ta bilder, så må vell nesten bli messe på søndag 16 eller fredag 14.

Lenke til kommentar

Har også tenkt meg til fotomessen, men tror det blir på lørdag. Skulle kjøpe meg et nytt objektiv før jul, men kanskje det er gode tilbud på messa tenkte jeg og utsatte handelen.

Inviterer akamister hjem til meg til en matbit etter messebesøket. Da kan vi prate om messen eller andre temaer i rolige omgivelser. Send en melding til meg slik at du får adressen og at jeg får et hint om hvor mange det skal dekkes på til. Har plass til 8 gjester.

Jeg stemmer også for lørdagen.

Lenke til kommentar

:hmm: ble litt kort tid å bestemme seg på, men jeg fikk vite i dag at jeg var ønsket til Oslo snart igjen rundt den helgen...(enten da eller to uker senere)..er det noe morsomt å se der da... på den messen...og så blir det en ekstra togreise dit da?

Det hadde vært morsomt om du blir med - det var litt av hvert å se på sist gang, og jeg tror det blir vel så spennende i år også. Bare hold veldig godt fast på lommeboka - det selges en del utstyr i løpet av den helgen.

 

Tog fra Oslo til Lilestrøm er ikke lange turen - 20 minutter?

Lenke til kommentar

Er det mange som skal der da, og er det greit å komme seg til og fra på lørdagen...den dagen passer best for meg også..så kan jeg eventuelt være med til lessis..hun har "klaget" på at jeg aldri har lagt turen om henne, mens hun har vært mange ganger her...sitter og ser på bilett bestilling nå, ser ut som fly blir greiest denne gangen.

Lenke til kommentar

Hmm,- kommer hjem fra ett annet sted på landet fredagen før,- men kanskje en skal bare hive seg på ett annet fly og fortsette helga i Oslo? Finnes jo helt sikkert noe billig hotell i sentrum... Hmmm...

Ja, gjør det Sille...(Jeg har forresten et fint, billig overnattingssted på Kampen om du er interessert. Bruker det ofte. Helena og jeg var der da vi reiste sammen)

 

Vi kan alltids møtes på Oslo S og ta toget samlet til Lillestrøm.

Høres fint ut ja...tror jeg bestiller bilett jeg nå.

Lenke til kommentar

Det går en sjokk med tog til Lillestrøm så det er ikke noe problem. Hvor lang tid det tar avhenger om du tar lokaltog, regionalt eller flytog men det tar ikke stort mer enn ca 20 minutter.

 

Hvis en tar tog som går direkte til Lillestrøm (gjennom tunnellen) tar dette 11 minutter. Kort spasertur til messa som også er godt merket.

 

 

*** hijacking av ilpostino ***

edit: rettet posten min over da ordboken i telefonen hadde overstyrt meg

******************************

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg har bedt akam-medlemmer hjem til meg etter messa, men jeg må få en melding om at nettopp du har lyst til å tilbringe lørdagskvelden hos meg med god mat og god drikke. Fristen for påmelding er torsdag kveld, for jeg må forberede meg på fredagskvelden, skal jo selv på messa på lørdag.

Lenke til kommentar

Vi må også bli enige om en tidsplan.

 

Skal vi satse på å være på messa kl. 12:00 ? Vi trenger nok 2-3 timer.

 

Da kan vi satse på å være hos lessis rundt 16:00.

 

Du må gi meg beskjed om du tar hurtigtoget rett til Lillestrøm eller ikke. Jeg tar toget fra Fjellhamar.

 

Når åpner messa på Lørdag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...