Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til Tyrkia i morgen, og har sittet og lastet ned diverse websider og annet som kan være kjekt å ha der nede siden det er tvilsomt om jeg finner noen trådløse nett der. Jeg har også lagt inn noen filmer for å teste batteritiden på flyet ned. Det burde være mulig å se en film før batteriet tar kvelden.

Mulig jeg kjøper et ekstra batteri når http://www.mugenpowerbatteries.com/ kommer på markedet med det.

Skrevet

Jeg elsker min Wind. Jeg kjøpte den fordi jeg ville ha en pc som kanpt føltes som en pc.

Her er en demostrasjon på hvor hendig den faktisk er. Etter en strevsom arbeidsdag, er det godt å slappe av med en god bok/tegneserie og et lite glass vin.

post-20387-1218926727_thumb.jpg

Skrevet

Vær vennlig å ha i tankene hva retningslinjene sier om kjøp og salg på forumet. Jeg har redigert noen innlegg, samt fjernet et for brudd på nevnte retningslinje.

«#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.»

Skrevet
Kom tilfeldigvis forbi denne

Den skal iværtfall jeg kjøpe meg ;)

Effekt eller lurium? Wind er det beste jeg har vært borti mht. støy og varmeutvikling. Så hvem blir mest fornøyd; kjøperen eller selgeren?

BM

Skrevet

Enig i at den blir litt dyr, men har du sett orginal kjøleren ?

Synes selv den blir for varmt i enkelte tilfeller

Kizzaz:

Nei garantien ryker ikke da du setter tilbake den gamel før du leverer tilbake PC'n

Siden du ikke mister garantien ved å sette inn ram og harddisk så kan du be om nye garanti klistremerker til å feste over den gamle

Skrevet
Ok, PS har nå over 50 black MSI Wind, forsyn dere

Hipp hurra! Endelig ser det ut som om bestillingen min fra 24. juli blir innfridd! Status "i plukkekø" :dribble:

Skrevet
Leser jeg feil, eller er de Wind'ene som selges på PS nå uten den "kondom" bag'en?

Det håper jeg da virkelig ikke. Hvorfor tror du det?

Skrevet

Fordi PS har forskjellige Wind under produkter:

1. MSI Wind 10" WSVGA Atom 1.6GHz 80GB 1024MB Black Win Home LanBG BT Bag Cam 1.2Kg 4-1CardRead

2. MSI Wind 10.2" WSVGA Atom 1.6GHz 80GB 1024MB Black XPHome WLanBG BT CardReader Cam 1.2Kg 3Cell 3xUSB.

Det er nr 2 som de har på lager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...