Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden


Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

    • Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nuntun:

 

Det har stort sett ikke vært noen som har visst sikkert når nye maskiner/opsjoner kommer. Du får følge med på de få nettbutikkene som har MSI maskiner. Jeg kjøpte min da ps.no plutselig hadde noen på lager.

 

Jeg har 3-cellers versjonen, og har vel kommet fram til at den dekker mitt behov. Men hadde 6-cellers versjonen vært å få kjøpt hadde jeg tatt den. Regner med at 6-cellers batterier blir å få kjøpt på ebay til ikke alfor høy pris i løpet av høsten.

 

Ellers er jeg veldig godt fornøyd med den lille tassen.

okei :) I første innlegg står det at 6-cellers versionen kommer i August. Er dette bekreftet?

Hehe, trenger egentlig en ny bærbar data innen mandag :dontgetit: ,men siden det er håpløst hadde det bare vært greit å vite om 6-cellers versionen faktisk kommer i løpet av august :)

 

Hvor lenge varer forresten det 3-cellers batteriet når du f.eks sitter med et skriveprogram og internett med full lysstyrke?

Lenke til kommentar

Nuntun: Detta skreiv jeg for to sider siden.

 

Jeg spurte også om når de forventa seg å få inn 6-cellers batterier:

 

Hei!

De er ventet inn til oss i begynnelsen av september.

prsi er litt uvist enda.

 

Mvh

xxxxx

Salgskonsulent

 

 

 

 

The Ghost: Nei, den har allerede blitt linka til her i tråden :) Jeg sitter å venter på specs og pris på de :)

Endret av zyrex
Lenke til kommentar

Nå har jeg også lagt inn bestilling på en hvit wind hos ps..

Gadd ikke vente mer på 6-cellern :p

Oppgraderer batteri og wi-fi kort senere..

Wi-fi kortet fordi jeg skal bruke denne _bare_ til rdesktop til serveren min hjemme, så vil at alt skal gå med best mulig ytelse :)

Lenke til kommentar
Hvor bra er egentlig lyden fra winden, altså uten headset på? Regner med at den har en liten innebygd høytaler? Har aldri tenkt over det.

Den har et par ørsmå høyttalere under fronten som ikke egner seg til annet enn litt windowslyder. Skal du se på film eller høre på musikk med Wind bruker du øretelefoner.

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om mulighetene for hvordan det er å få solgt en et par uker gammel svart msi wind?

Nå som den blir lett tilgjengelig på nettbutikkene om få dager tror jeg nok du må gå endel under nypris for å få solgt den. For en måned siden kunne du sikkert solgt den lett.

 

Tør jeg spørre hvorfor du vil selge den?

Lenke til kommentar
Nå har jeg også lagt inn bestilling på en hvit wind hos ps..

Gadd ikke vente mer på 6-cellern :p

Oppgraderer batteri og wi-fi kort senere..

Wi-fi kortet fordi jeg skal bruke denne _bare_ til rdesktop til serveren min hjemme, så vil at alt skal gå med best mulig ytelse :)

 

Har du fått noen bekreftelsesdato på den hvite?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...