Gå til innhold

Sniktitt: Tom Clancy's Endwar (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på rettskrivingen til den som klaget på hvem Tom Clancy var så tviler jeg på han leser mange bøker...

 

Håper de får til voice kontroll skikkelig denne gangen. Husker ett tidligere rainbow spill hvor "flash" og "frag" ofte ble mistolket. Husker fortsatt, skjettet rommet; joda, gissel og 2 terrorister. "Flash and clear!" hva får jeg til svar? "Frag and clear" Husker jeg ble forbanna hver gang, hater å tape pga feil i systemet :p

 

I Endwar blir det vel mer "Jammen så lær deg å flanke da din utduelige *****" og andre utrop om det ikke fungerer som det skal. Om det derimot fungerer så kan det være redningen for RTS på konsoll. Hadde også vært hyggelig om man kunne gi egne ord for order. F.eks. fornorske det hele, lagre attack som angrip osv. Men tviler =/

Lenke til kommentar

Tss, jeg var ikke klar over at det fantes folk som dreiv med slik type fps spill som ikke visste hvem Tom Clancy er... Naiv jeg gitt... Anyway han har skrevet utallige bestselgere bl.a. Hunt for Red October, Rainbow Six, NetForce, The Bear and the Dragon osv... I tillegg til det, så er han utdannet våpen ekspert, og i bunn og grunn latterlig genial. Hvis du ser på "Weaponry" eller "Best ever weapons" eller hva pokker serien på discovery channel heter så dukker han stadig opp der som "ekspert-kommentator" Anyway, som sagt tidligere så laget han firmaet som laget Ghost Recon, også ble det kjøpt opp av Ubi. Badabim badabom -> de bruker navnet hans på spillene sine.

 

Angående End War, jeg tror det har potensiale, hvis stemmestyringen fungerer som den skal. Husker når jeg spillte socom 1 på ps2, det var ikke alltid den fikk med seg hva jeg sa, og det kommer ikke av engelsk uttalen min for å si det slik. "Team - Bang and Clear" ble ofte til Team - også fikk den ikke med seg "bang and clear" før etter 3 forsøk eller noe. Kos. Men nå var det vel ikke ubisoft som laget socom. Det var vel Zipper-Interactive eller noe. Uansett... Spillet kan bli bra, gleder meg.

 

 

edit: leif var på tur.

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har aldri klart å spille strategispill på konsoll, så det hadde vært flott hvis de hadde utviklet det til PC også. Jeg skal nok teste det, men jeg tror det blir et pass.

Lenke til kommentar
Hvem er Tom Clancy er han en selv opptatt dritt sekk som er så errogant at han bare må legge navnet sitt i hver eneste tittel som han er med og lage mens sannheten er at han ikke gjør mer en å lage tittelen. eller er han virkelig en super spill lager som gjør alt det vanskelige selv, men når jeg tenker meg om så er val alle hannes spill ganske like.

 

Hvis du ikke visste det så er det ikke Tom Clancy som har bestemt at navnet hans som skal brukes, det er en avtale mot at Ubisoft låner ideène hans.

 

For å ta en sammenligning du kanskje skjønner. Hvis EA skulle lage et Harry Potter-spill, hadde de kanskje kalt det: "Rowlings: Harry Potter"

 

Skjønner?

Lenke til kommentar
Ellers er jo Tom Clancy en av de mest kjente forfatterene i verden. Noen av dere bør bruke litt mere tid på å lese bøker ute i sommerværet. Kanskje dere lærer noe...?

Bortsett fra at Tom Clancy kun har skrevet en brøkdel av bøkene med hans navn på.

Sannhet med modifikasjon. Han har vært med å skrive alle bøkene med hans navn. Dog har det vært mange bøker med medforfattere som har stått for brorparten av skriveriene. Men de viktigste bøkene i denne sammenhengen (The Hunt for Red October, Rainbow Six og de bøkene med Ryan er skrevet av ham, i noen tilfeller med støtte fra andre forfattere.).

 

Uansett er det umulig å undervurdere en som skriver et stykke som Red Storm Rising. Og der står jeg bom fast. Så får han være litt for libertaner etter min smak (for den saks skyld er Jan Guillou for radikal etter min smak, men bøkene holder mål.).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...