Gå til innhold

AoC: Er det noen som spiller spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt utrolig deilig. Alt flyter fint som F.

For meg som er helt ny i MMORPG så er det en del å lære merker jeg. Men det er bare et pluss. Tar meg god tid på å utforske hver krink og krok av Hyboria :)

Endret av Knugo.
Lenke til kommentar
Og i såfall: Er det kult?

 

flawless start av FC ;)

 

Du har tydeligvis ikke fått med deg mye.

 

Yes damn him! Han klager ikke over 3 timers utsettelse (3 dager mer enn lovet anyways), og det fungerer faktisk hos han. Uhørt!

 

 

Hehe ! Nei jeg klager ikke over 3 timers utsettelse , serlig ikke når vi fikk spillet 3 dager tidligere enn lovet med CE .

DEn klaginga og låtinga til folk tror jeg har noe med erfaring å gjøre , jeg har spillt ALLE kjente MMOs siden 1999 og har ALDRI opplevd en bedre start enn det Funcom har fått til med Conan , alt virker polert og bra .

Måtte forumtrolla sprekke i solen ;)

Lenke til kommentar
Hmpf, jeg kan fortsatt ikke logge inn. Påstår faktisk at passordet mitt er feil. Og forumene har jo kræsja igjen. <.<

Får samme feil når jeg logger inn på forumet, så tipper at de jobber hardt med det. :)

Dere logger inn på riktig forum? Jeg fikk også hele tiden feil passord, helt til jeg gikk på linken som sto ingame. Altså: http://forums-eu.ageofconan.com/ Der kom jeg inn med mitt gamle forumbrukernavn og pass.

Endret av Knugo.
Lenke til kommentar
Jeg opplever det som litt forvirrende. Burde jeg bare følge questene etterhvert som jeg får dem, eller er det meningen at jeg skal utforske osv.

 

Føler at WoW hadde en enklere intro enn AoC

Gjør hva du vil :) Jeg tar som regel en-og-en quest, men passer på at den er gul eller grønn i questloggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...