Gå til innhold

AoC: Er det noen som spiller spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

har vært beta tester på AOC siden sept, 07. Og det føles utrolig godt å se hvor bra spillet har blitt. Funcom har etter mitt syn launchet spillet helt utmerket. Har vært online siden kl 23.00-03.30, ingen krasj eller andre nevneverdige bugs/problemer.

 

Dette er og blir uten tvil et av de beste MMO spillene, det er bare å henge seg på.

 

Spiller som ranger, level 17.

 

Ved Crom.

Lenke til kommentar
Herlig spill, så langt. Er på level 5. Litt ny på MMO, så jeg dør ganske ofte. Har dere noen tips til å levle fort opp?

 

Ikke rush igjennom spillet du har ikke hastverk. Gjør quester, følg med på dialogene og historien, utforsk og lev deg inn i verdenen.. Ikke stress når du spiller og du vil nyte spillet mye mer.

Lenke til kommentar
YES! Da har jeg Power-Levla til en lvl 80 Guardian! Nydelig spill!

as if.....

 

hilsen en som faktisk har vært med i beta og som vet at det er hakke spent umulig å PL til 80 i løpet av 10 timer - spesielt når det ikke er andre lvl 80s / 70s / 60s / 50s / 40s i spillet ennå

Lenke til kommentar
Hmpf, jeg kan fortsatt ikke logge inn. Påstår faktisk at passordet mitt er feil. Og forumene har jo kræsja igjen. <.<

Får samme feil når jeg logger inn på forumet, så tipper at de jobber hardt med det. :)

Dere logger inn på riktig forum? Jeg fikk også hele tiden feil passord, helt til jeg gikk på linken som sto ingame. Altså: http://forums-eu.ageofconan.com/ Der kom jeg inn med mitt gamle forumbrukernavn og pass.

Funker fint lite der og. ;)

Lenke til kommentar
Funcom har etter mitt syn launchet spillet helt utmerket.

 

Du har åpenbart ikke lest forumet til Age of Conan enda.

 

 

Forum er egentlig noe idiotiske greier i grunn , MASSE troll som ikke har annet å gjøre enn å klage , jeg har sluttet å besøke forums pga dette . ( untatt gamer sitt da :new_woot: )

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som altfor mye netagivt i denne tråden, så tror nok det har gått ganske så greit ja. Plettfritt for min del, ikke er det den ofisielle starten heller så... Det er også mindre sannsynlig at de som ikke opplever problemer skriver om det, om de skriver om det s blir det bare en kort notis.

 

Man fikk laget driiiit fete persone\karakterer, det var bonus ).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Funcom har etter mitt syn launchet spillet helt utmerket.

 

Du har åpenbart ikke lest forumet til Age of Conan enda.

 

 

Forum er egentlig noe idiotiske greier i grunn , MASSE troll som ikke har annet å gjøre enn å klage , jeg har sluttet å besøke forums pga dette . ( untatt gamer sitt da :new_woot: )

 

Selv om jeg er enig at forumet til Age of Conan er noe piss generelt, mener du folk ikke har rett til å klage når det er antagelig tusenvis som ikke får logget seg inn? At alle de som har betalt plutselig får en beskjed at de ikke har betalt i det hele tatt, og nå må vente til den 23. Mai?

Lenke til kommentar
Funcom har etter mitt syn launchet spillet helt utmerket.

 

Du har åpenbart ikke lest forumet til Age of Conan enda.

 

 

Forum er egentlig noe idiotiske greier i grunn , MASSE troll som ikke har annet å gjøre enn å klage , jeg har sluttet å besøke forums pga dette . ( untatt gamer sitt da :new_woot: )

 

Selv om jeg er enig at forumet til Age of Conan er noe piss generelt, mener du folk ikke har rett til å klage når det er antagelig tusenvis som ikke får logget seg inn? At alle de som har betalt plutselig får en beskjed at de ikke har betalt i det hele tatt, og nå må vente til den 23. Mai?

 

 

Tenk deg barn i Afrika som ikke har reint vann engang !! :whistle:

Lenke til kommentar

Må si at dette spillet vekker min interesse ganske mye!

 

Men hvordan fungerer det å spille?

 

Er man avhengig av å gå på disse raidene og være låst til spillet i flere timer?

Jeg har ikke spillt wow,men har sett hvordan det er,ikke interressert idet.

 

Eller går det an å gå inn å spille en time eller to og få noe utrettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...