Gå til innhold

AoC: Er det noen som spiller spillet?


Anbefalte innlegg

Oppfatning av AoC etter å ha nådd level 9: Det går veldig lett å levle til å begynne med, noe som også var tilfelle med WoW. Såklart har du fordeler av å kjenne WoW eller tilsvarende spill godt fra før.

 

Til å begynne med spilte jeg på en sløv PC, med Radeon HD2400 kort. Kort foralt, i lav oppløsning og et minimum av innsetillinger så er det spillbart. Det hakker som tusan, men det er fortsatt spillbart, og det du ser er hinsides noe som helst som jeg har sett i WoW. Det er bare å si at jeg gleder meg voldsomt til faktisk å få et fett skjermkort i PCen.

 

Kampsystemet funker fint, og jeg har enda ikke vært utsatt for bugs selv. Ja, FunCom ble forsinket med EA lanseringen, men husk også at de fremskyndet den med tre dager. Alt i alt er jeg strålende fornøyd, og jeg tror ikke det blir mye WoW på meg fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si at dette spillet vekker min interesse ganske mye!

 

Men hvordan fungerer det å spille?

 

Er man avhengig av å gå på disse raidene og være låst til spillet i flere timer?

Jeg har ikke spillt wow,men har sett hvordan det er,ikke interressert idet.

 

Eller går det an å gå inn å spille en time eller to og få noe utrettet?

 

I World of Warcraft er du avhengig av enten å delta i raids så ofte som mulig, eller å spille i underkant av en time i løpet av uken. Begge deler vil sikre så rask fremgang som mulig.

 

Jeg håper AoC blir noe tilsvarendes, jeg spiller ikke spill som krever tiden min.

Lenke til kommentar

Er en lvl 10 Dark Templar på Wildsoul, må si jeg er overdrevent fornøyd med spillet :D Ikke så veldig mye shitkids i chatten, en del som griner over at spillet suger, kjempemange som skryter av spillet, også er det en del drittunger som ganker, spesielt i det White Sands området. Gleder meg til å få litt bedre innblikk i spillet, skjønner ikke helt det systemet med skjoldene og sånn enda.

Endret av Snorre_pc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...