Gå til innhold

AoC: Er det noen som spiller spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var innstilt på at spillet var utelukkende single-player opp til level 20 eller noe. Plutselig når jeg kommer til utsiden av Tortage løper det rundt andre spillere

 

Nå befinner jeg meg på en øy for å redde Arias, men det kan nesten virke som om det er meningen at jeg skal gjøre det med en gruppe (mange mange fiender overalt, og jeg må bare løpe fra aggro)

Lenke til kommentar
Nå befinner jeg meg på en øy for å redde Arias, men det kan nesten virke som om det er meningen at jeg skal gjøre det med en gruppe (mange mange fiender overalt, og jeg må bare løpe fra aggro)

Du kan gjøre denne delen solo. Snakk med hun Tina i innet og spørr om å få sove i senga hennes til det blir natt.

Når det er natt er du i singleplayer mode :-)

 

Selv har jeg kommet til level 10 med en PoM, virker veldig bra så langt i alle fall :-)

Endret av Hoel
Lenke til kommentar

Kanonbra spill! For meg går det som smurt med alt på fullt, AA x2 og DX10. Loadingen som det var så mange bekymringer med tar rundt 2-5 sekunder for meg, så jeg er strålende fornøyd så langt.

 

Kan poste noen bilder av mitt eventyr så langt.

 

199920.jpeg

199922.jpeg

199923.jpeg

 

PS: Beklager den stygge lua. :p

 

PPS: Forstår ikke hvorfor bildene er så småe, hvis du vil ha dem i full størrelse må du høyreklikke på bildet, trykke på egenskaper, kopiere linken og åpne den i en ny mappe...

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Javisst! Plutselig skjedde det ting og tang!

 

Etter å ha nådd level 7 og "skrudd på dagslys", så er det jo stappfullt av tilgjengelige quests

 

Jeg er overrasket av at serveren ikke lagger i det hele tatt (for min del) og at serveren ikke har kræsja ennå. Kjører med en litt gammel maskin på Low settings, og grafikken er likevel utmerket. Det eneste du må ofre er at du ikke ser så veldig langt. Ting i bakgrunnen er bare hvite konturer, men det ordner seg når jeg bygger ny PC en gang uti neste uke

 

...håper jeg da

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med at når du har dævva så får du faen meg ikke respawnet? Respawn knappen popper ikke opp! Andre gangen dette skjer. Får ikke spilt videre på grunn av dette. Sendte en petition til en GM men får aldri svar. Står jeg er nummer 7 i køen men det har det stått siden klokka 12 ;)

Endret av TommyGavin
Lenke til kommentar

Nå må jeg legge meg , kan ssåvidt skimte skjermen bak en liten tåke ,,,, Fyfaen for en kveld ! Overgikk ALL forventning :w00t:

 

Og folk lurer på om Conan kan ta opp kampen med WoW; Det er 2 forskjellige ligaer , 2 forskjellige nivåer disse spillene befinner seg i .

 

Takk Funcom for at dere har fulgt opp sålangt ;)

Lenke til kommentar

Nja, får se hvordan det går når spillet starter for alvor. Husker at det var null problem under pre-release av potbs, men når spillet for alvor åpnet for allmenheten dukket serverproblemene opp.

 

Blir nok ikke noen AO release, men skal nok se at saker å ting skjer på serverne den 23 :)

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...