Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

runke eller suge-kompis


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Hvis jeg liker jenter, og ikke syns at gutter er attraktive, men jeg fortsatt har sex med en gutt, er jeg da homo? Logikken deres brister allerede ved første komma.

det finnes en mellomting.. ingen som driver å gjør slike ting som dette hvis enn ikke liker det, og liker du det så er du strengt tatt ikke hetro lenger..

Oh noes! Hvem bryr seg egentlig? Jeg driter i om folk er homo, hetero eller bi, det er ikke min sak. Folk skal få gjøre hva faen de vil for min del, uten at andre idioter skal putte dem i en eller annen bås. Når dere absolutt skal putte folk i en bås og har så store fordommer mot to av båsene så er det eneste dere oppnår å begrense egen og andres seksualitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thlom: Du burde lese alle poster for å skjønne hva det egentlig handler om.

Det er få her som har noe imot homoseksualitet, det eneste jeg ikke liker ved det er at folk benekter det faktum at de er det, eller har gjort en handling som kvalifiserer til dette.

 

 

Manfred: Jeg vet, jeg er 22 år og har allerede begynt.. :S

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Jeg er enig i det, at driver man med dette på fast basis, så er man nok ikke 100% heterofil.. Men igjen mener jeg det er de færreste som er 100% av det ene eller det andre. Jeg anser skalaen mellom hetero og homo som veldig "sliding". Man trenger ikke være enten hetero, homo eller bi... Jeg vil mene de fleste befinner seg mellom der en plass.

 

(Ikke GIDD å kommenter "NEHEI, JEG ER HELT HETERO", for da har du ikke lest innlegget mitt godt nok)

 

Rasch: Skummelt, skummelt... Jeg har nådd 26 da, så jeg nærmer meg "voksen-grensen" :p Jeg har nesten lov :wee: hehe

Lenke til kommentar

dessverre er det slik at homoseksualitet er en genetisk ''feil'' eller mutasjon om du vil. Så i bunn og grunn så er du enten helt homoseksuell, helt homofil eller biseksuell, du kan ikke skifte mellom dette. Det er selvfølgelig mange som gjør det, men det er sikkert på grunn av påvirkninger rundt dem.

 

Manfred: Det er nok siden jeg henger mye her på forumet som gjør at jeg føler det slik! ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske uenig med deg. Du mener altså at enten liker man 100% jenter, 100% gutter eller 50/50? Du mener det ikke finnes noe mellom 100% det ene eller det andre og 50/50?

 

Det klages på at folk her inne ser verden i sort-hvitt.. Du ser verden i sort-hvitt og én gråtone imellom. verden er nok mer enn bare tre-farget, Rasch ;)

Lenke til kommentar

Det jeg mente var at det er slik i bunn og grunn ja, men at man blir påvirket av ting rundt seg.

 

men hvor setter man grensen for hva som er en homoseksuell og en hetero handling/følelse?

 

Jeg jeg bare 90% hetero fordi jeg kan si når en gutt er kjekk eller ikke?

 

 

PS: Vær så snill og ikke kom med den ''verden har mange nyanser'' leksjonen til meg. Jeg er veldig mye mer opplyst enn hva jeg noen ganger kan utgi meg for å være.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Hvorfor må du egentlig sette alt i båser? MÅ noe være enten sånn eller slik, ellers faller verden din sammen? jeg vet om homser som har flere ganger hatt seg med jenter.. De forelsker seg ikke i de, men sex funker greit... Etter hva de selv sier er de homofile, men biseksuelle. Jeg mener ut ifra personlig erfaring, miljø, bekjente osv at verden er ikke svart-hvitt. Alle mennesker er forskjellige, og preferanser er aldri enten eller...

 

Nei, du kan da fint klare å uttale deg om estetikk selv om du et heterofil?

Lenke til kommentar

Du svarte fortsatt ikke på spørsmålet mitt:

Hvor setter man grensen for hva som er en homoseksuell og en hetero handling/følelse?

 

Å sette folk i båser er helt umulig ja. Folk er forskjellig, men noen oppfyller mange av de kravene som stilles for enkelte båser! :)

 

Forresten, siden de sier at de er homofile selv om de har seg med jenter så MÅ jo det stemme?

 

Majtemor: Om du vil kalle 15 åringer for barn så..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig ikke vi er så uenige som det kan virke som for noen. Å definere en homofil handling er relativt rett frem, så der er vi nok enige. Men jeg mener at man er ikke nødvendigvis homo selv om man utfører en "homofil handling".

 

Men som jeg også skrev, så dersom dette skjer mange ganger over en lengre tid, så vil det nok være vanskelig å hevde at man er hetero :p

 

Egentlig så gidder jeg ikke henge meg opp i hva folk sier hva de er, og hvilke preferanser de har i senga ;)

Lenke til kommentar

Jepp, jeg synes personlig at det er vanskelig å utrykke meg skikkelig gjennom tekst da jeg liker å diskutere ansikt til ansikt. Det er sikkert derfor jeg blir mye misforstått her inne.

 

Ja, utforskning er greit, selv om det helt i bunn allerede er avgjort hva du før eller siden vil like. Det være seg hunnkjønn, hankjønn eller begge deler.

 

Jeg har heller ikke hengt meg opp i dette i det hele tatt, det er eneste jeg har hengt meg opp i her er benektelsen.

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i... Driver man med dette over tid, så vil jeg nok betvile heterofilien :p hehe.

 

Men for all del til trådstarter og alle andre interesserte: stå på. det er ikke noe galt i det ;) Ikke vær så opphengt i hva som er "normalt". Skal dette være det "de fleste er/gjør" så burde det eneste normale være å være kinesisk og heterofil, siden det er maaaange flere kinesere enn nordmenn. Det er ikke normalt å være nordmann ;)

Lenke til kommentar

Man må også huske på at ungdomsårene er en hormonellt turbulent tid. Selv om en eldre gutt liker å ha sex med en annen eldre gutt betyr ikke det at vedkommende faktisk er homofil/-seksuell. Dette kan nemlig endre seg etterhvert som han blir voksen. Det er mye rart som skjer i hodet i ungdomsalderen, det vet jo alle, og de fleste tror jeg kan ha tilbøyeligheter for det meste, men undertrykker (bevisst eller ubevisst) disse følelsene til de går over eller blir for store. De som faktisk tør å godta at de føler det slik, vil utforske det og se om følelsene virkelig stemmer. Slik ser jeg på det.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Er egentlig litt enig med deg toazty. Om man gjør en homoseksuell handling på egen initiativ så er man homoseksuell/biseksuell enten man innser det eller ikke.

Benektelse kalles det.

Nei. Om man ikke tenner på det samme kjønn, men gjør det ut i fra de deilige følelsene sex gir, er man ikke homosekseksuell eller biseksuell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er egentlig litt enig med deg toazty. Om man gjør en homoseksuell handling på egen initiativ så er man homoseksuell/biseksuell enten man innser det eller ikke.

Benektelse kalles det.

Nei. Om man ikke tenner på det samme kjønn, men gjør det ut i fra de deilige følelsene sex gir, er man ikke homosekseksuell eller biseksuell.

Enig. Om du har bind for øynene og mottar en blowjob av ei "jente", som i ettertid viser seg å være en gutt, er du da homo fordi du likte den seksuelle følelsen? Didn't think so...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...