Gå til innhold

Anmeldelser for Haze


Anbefalte innlegg

ITavisen gir terningkast 3.

 

"skuffelse i jungelen"

 

Positive ting:

 

Noen av brettene er gode, noen av sekvensene godt gjennomtenkt

Co-op og flerspiller fungerer bra

 

Negative ting:

 

Dårlig historie

Middels spillbarhet

Nectar er mest gimmick

Dårlig grafikk og mange tekniske feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haze har definitivt blitt hypa, og har blitt dratt fram i tide og utide av diverst PS3 fan

boys

mange ganger når det er snakk om hvordan PS3 kommer til å eie 360 i år. Men jeg har aldri forstått hypen, og har ikke brydd meg det spor om spillet egentlig. Så ingen overraskelse at dette spillet skuffer.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Hadde store forventninger til dette spillet. Spesielt siden det er fra folkene bak Time Splitters. Husker enda med glede den dagen jeg kjøpte meg PS2 og Timesplitters. Gud så konge det var! Elsket det spillet. Regnet derfor med at Haze også skulle bli bra, men nei. Er veldig skuffet!

 

Står garantert over...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hva skjer med at overhypa spill til PS3 blir den største skuffelsen noensinne, mens overhypa spill til Xbox 360 blir mye bedre enn forventningene? Nei, nå skal Xbox 360 kjøpes inn..

Hvordan kunne f.eks. Halo 3 bli bedre enn forventningene? Spillet skulle jo redde menneskeheten fra undergangen samtidig skulle redde Bill Gates' nr. 1 plassering over verdens rikeste personer. Neida, Halo 3 reddet ikke engang Bill Gates, langt mindre menneskeheten.

 

Dessuten ble jo Two Worlds akkurat den suksessen folk hadde håpet på :p

Lenke til kommentar
Hva skjer med at overhypa spill til PS3 blir den største skuffelsen noensinne, mens overhypa spill til Xbox 360 blir mye bedre enn forventningene? Nei, nå skal Xbox 360 kjøpes inn..

Hvordan kunne f.eks. Halo 3 bli bedre enn forventningene? Spillet skulle jo redde menneskeheten fra undergangen samtidig skulle redde Bill Gates' nr. 1 plassering over verdens rikeste personer. Neida, Halo 3 reddet ikke engang Bill Gates, langt mindre menneskeheten.

 

Dessuten ble jo Two Worlds akkurat den suksessen folk hadde håpet på :p

 

Halo 3 er visstnok blitt et elsk/hat spill, og å gi Two Worlds som ett eneste eksempel på at overhypa spill skuffer til Xbox 360 blir helt feil.

At enda fler av mine penger går til Microsoft hadde jeg aldri trodd, siden de lager helt forferdelig programvare (mener jeg).

Lenke til kommentar
Bioshock og Gears of War var absolutt ikke bedre enn hypen før lansering. Men er ganske enig med Mass Effect, men det er jo ikke så utrolig mye og ikke nok å støtte det du sier tidligere.

 

Nå snakker vi om overhypa spill og forventninger, og forventninger er ulike.

Lenke til kommentar

For det første er alle disse 3 blitt hypt gjennom mange år som frelsere, revolusjonerende og ytterligere geniale spill.

For det andre er ingen av disse eksklusive for Xbox 360. Bioshock og Gears er også til PC og Mass Effect er på tur til PC. Dessuten kommer Bioshock til PS3, litt på etterskudd, men ta det med i beregningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...